Plan B jest nie tyle opowieścią o drugich szansach, co źródłem wskazówek od autorów, pomagających nam zrozumieć, na czym polega dobór właściwej drogi, prowadzącej nasze przedsiębiorstwo ku sukcesowi. Bill Campbell, prezes Intuit To kompletny podręcznik, zawierający wiedzę na temat stanu ducha i działań potrzebnych, aby kierować firmą w tych skomplikowanych czasach stałej zmienności koniunktury gospodarczej. Jest czymś więcej aniżeli tylko najszczególniej ergonomiczną pozycją traktującą o przedsiębiorczości, na jaką miałem okazję się natknąć - Mullins i Komisar redefiniują zasady dotyczące zarządzania strategią organizacyjną i innowacjami w firmie. Robert Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, autor książki Biurko w biurko z jełopem Wykorzystaj pełen potencjał swojego biznesu Masz rewelacyjny pomysł na rozwój swej firmy? Stworzyłeś rewelacyjny w każdym calu model biznesowy? Posiadasz rewelacyjną koncepcję działań? To idealnie. A dzisiaj przestań traktować te plany jak własne dziecko. Pozwól im zmieniać się w zgodzie z momentalnie ewoluującą sytuacją rynkową. Dzięki temu przestaniesz myśleć wąskotorowo i realizować niewolniczo kolejne punkty programu, a zaczniesz dostrzegać świeże perspektywy i pozaplanowe możliwości. Gdyby twórcy takich firm, jak Google, PayPal lub Starbucks, trzymali się swojego pierwotnego biznesplanu, prawdopodobnie nigdy byśmy o nich nie usłyszeli. Mówiąc krótko - otwórz się na plan B. Weź do ręki tę prekursorską książkę i odważ się zdiagnozować problemy swego modelu biznesowego, a potem wprowadź do niego potrzebne poprawki. Innymi słowy, skieruj firmę na nowy kurs! Skoncentruj się na pięciu elementach warunkujących rentowność każdego biznesu, czyli modelach: przychodów, marży brutto, operacyjnym, kapitału obrotowego, a także inwestycyjnym, i zredukuj ryzyko niepowodzenia do minimum. Pamiętaj, iż połowiczny sukces, czyli znalezienie sposobu na biznes, który przynosi zyski, lecz nie pozwala wykorzystać całego Twojego potencjału, jest jednakowo problematyczny, jak pełna klapa. Tworzenie wydajnego modelu biznesowego. Testowanie planu A dla warunków polowych. Sztuka tworzenia modelu przychodów. Model marży brutto i ustalanie cen. Definicja kosztów operacyjnych. Pomiar wartości kapitału obrotowego. Lekcje wyniesione ze studiów przypadku. John Mullins prowadzi badania naukowe, a także zajęcia z przedsiębiorczości i tematyki venture capital w London Business School i na warsztatach regularnie odbywających się na czterech kontynentach. Ma za sobą doświadczenie budowania trzech firm. Jest także autorem książki na temat techniki kompleksowej oceny okazji biznesowych. Artykuły jego autorstwa systematycznie pojawiają się w prasie branżowej, zaś on sam nieraz gości w licznych programach radiowych i telewizyjnych, traktujących o przedsiębiorczości czy inwestycjach podwyższonego ryzyka. Randy Komisar pomaga kreować i kształtować marki "jutra", należące do grona tych najszczególniej wizjonerskich. Jest autorem bestsellera The Monk and the Riddle, a także niezliczonych artykułów prasowych na temat przedsiębiorczości i innowacji. Jako profesor konsultant prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Stanforda. Niejednokrotnie także występuje - na całym świecie - w roli prelegenta podczas wykładów poświęconych tematyce przedsiębiorczości.
Autorzy: John Mullins, Randy Komisar EAN: 9788324636143 Format: 14x20,8 cm ilość stron: 328 ISBN: 9788324636143 Oprawa: twarda Rok wydania: 2015 Wydawnictwo: One Press / Helion
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.