Menu
Zamknij

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi konsumenci, obszerniejsze dochody i firma jedna na milion!
Założenie producenta jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie sprawnej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i trudną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować błyskotliwej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów, a także wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu prędko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dobrany do specyfiki swej marki plan marketingowy. Książka nie zawiera bezprecedensowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób momentalnie przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:

czym jest marketing i kiedy może zabić producenta
czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
jak wybrać rynek docelowy i stworzyć unikatową ofertę
w jaki sposób sprzedawać, by odnieść pewny sukces
jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing perfekcyjny? Łopatologicznie prosty i efektywny!
O autorze
Allan Dib jest seryjnym przedsiębiorcą i zbuntowanym specjalistą w dziedzinie marketingu i technologii. Założył i z powodzeniem rozwinął niemało przedsiębiorstw działających w rozmaitych branżach. Obecnie z wielką pasją pomaga firmom odnajdywać świeże ścieżki szybkiego rozwoju i ekspansji. Jest wyjątkowo uznany jako trener biznesu, konsultant i mówca. Chętnie dzieli się sprawdzonymi strategiami i najnowszymi taktykami z ludźmi z całego świata.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Takto sa robí marketing Dib, Allan
od 38 90

1 oferta

Takto sa robí marketing Dib, Allan

  • ISBN 9788081642180 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.