Menu
Zamknij

planowanie i rozwój nowych produktów w.3

Biblioteka biznesu

Opis

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być użytkowana poprzez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne i przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszelkich wyraźnych etapów tego cyklu: od początkowych aspektów strategicznych, poprzez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy albo rozwijający dotychczas istniejący artykuł, odpowiada kompozycja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najszczególniej trafnej strategii dla przedsiębiorstwa i jej produktywna realizacja, kreowanie pomysłów na świeże produkty), część II - technologicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). Na skutek czego powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. Tytuł Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Autorzy red. Marek Wirkus, Anna M. Lis Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026789 ISBN 9788381026789 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 274 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Płynność finansowa determinantą zdolności...
od 61 75

1 oferta

Płynność finansowa determinantą zdolności...

  • ISBN 9788381028356 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne
od 53 14

1 oferta

Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne

  • ISBN 9788381023962 
  • Autor Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk (red.) 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
od 58 90

1 oferta

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

  • ISBN 9788381028394 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
od 74 10

1 oferta

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

  • ISBN 9788381028431 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7
od 40 38

1 oferta

Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7

  • ISBN 9788381028103 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od bionauki do biobiznesu w.2
od 93 10

1 oferta

Od bionauki do biobiznesu w.2

  • ISBN 9788381028417 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.