Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być użytkowana poprzez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne i przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszelkich wyraźnych etapów tego cyklu: od początkowych aspektów strategicznych, poprzez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy albo rozwijający dotychczas istniejący artykuł, odpowiada kompozycja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najszczególniej trafnej strategii dla przedsiębiorstwa i jej produktywna realizacja, kreowanie pomysłów na świeże produkty), część II - technologicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). Na skutek czego powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. Tytuł Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Autorzy red. Marek Wirkus, Anna M. Lis Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026789 ISBN 9788381026789 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 274 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.