Menu
Zamknij

Podstawy analizy fundamentalnej (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w wyraźny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Książka składa się z pięciu rozdziałów dotyczących merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem analizy strategicznej jako instrumentu używanego w rozważanych obszarach jednocześnie przez inwestorów, jak i zarządzających spółką. W każdym rozdziale Czytelnik może zapoznać się z wiedzą z danej dziedziny, także problemy do samodzielnego rozwiązania, pytania testowe i zadania użyteczne.

Publikacja ukazuje wielość, złożoność i dostatek zjawisk zachodzących w toku zarządzania przedsiębiorstwem oraz przedstawia metody, techniki i narzędzia służące do korzystnej oceny jednostki i jej otoczenia. Adresowana jest w głównej mierze do słuchaczy studiów związanych z finansami i naukami o zarządzani u. Będzie dodatkowo przydatna inwestorom jednostkowym, analitykom i specjalistom, którzy pragną dobierać akcje spółek w przemyślany sposób i osobom poszukującym narzędzi analizy strategicznej do celów niezwiązanych z obrotem papierami wartościowymi

Podtytuł: Podejście strategiczne
ISBN: 9788380881440
Kod paskowy: 9788380881440
Autorzy: Pieloch-Babiarz Aleksandra, Sajnóg Artur
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 23368
Miejscowość: Łódź
ilość stron: 214
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.36
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)
od 26 51

2 oferty

Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381428200 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert Jones 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 156 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, the best practice of marketing management in..
od 37 33

1 oferta

the best practice of marketing management in..

  • ISBN 9788382208429 
  • Autor Kamila Szymańska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 150 
Porównaj
Biblioteka biznesu, leksykon zintegrowanego planowania rozwoju
od 45 54

1 oferta

leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

  • ISBN 9788382209969 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling działań marketingowych
od 32 14

2 oferty

controlling działań marketingowych

  • ISBN 9788383312293 
  • Autor Grzegorczyk Wojciech 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 134 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)
od 29 51

2 oferty

Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788382202212 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Trębska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, umysł, mózg i wolna wola
od 45 54

1 oferta

umysł, mózg i wolna wola

  • ISBN 9788382209136 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.