Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w wyraźny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Książka składa się z pięciu rozdziałów dotyczących merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem analizy strategicznej jako instrumentu używanego w rozważanych obszarach jednocześnie przez inwestorów, jak i zarządzających spółką. W każdym rozdziale Czytelnik może zapoznać się z wiedzą z danej dziedziny, także problemy do samodzielnego rozwiązania, pytania testowe i zadania użyteczne.
Publikacja ukazuje wielość, złożoność i dostatek zjawisk zachodzących w toku zarządzania przedsiębiorstwem oraz przedstawia metody, techniki i narzędzia służące do korzystnej oceny jednostki i jej otoczenia. Adresowana jest w głównej mierze do słuchaczy studiów związanych z finansami i naukami o zarządzani u. Będzie dodatkowo przydatna inwestorom jednostkowym, analitykom i specjalistom, którzy pragną dobierać akcje spółek w przemyślany sposób i osobom poszukującym narzędzi analizy strategicznej do celów niezwiązanych z obrotem papierami wartościowymi
Podtytuł: Podejście strategiczne ISBN: 9788380881440 Kod paskowy: 9788380881440 Autorzy: Pieloch-Babiarz Aleksandra, Sajnóg Artur Wydanie: 1 Rok wydania: 2016 Kod wydawcy: 23368 Miejscowość: Łódź ilość stron: 214 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 10 Waga: 0.36 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.