Menu
Zamknij

podstawy reklamy. część 1. kwalifikacja pgf.07. wykonywanie przekazu reklamowego (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. Z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych i opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Dodatkowo scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny.

Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ LO PODRĘCZNIK. JAK BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM (opr. broszurowa)
od 37 36

1 oferta

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ LO PODRĘCZNIK. JAK BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788362325542 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka 
  • Wydawnictwo EMPI 
  • Ilość stron 282 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.