Menu
Zamknij

Polski e-konsument typologia, zachowania (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

E-commerce w Polsce ma niezwykle obszerne perspektywy rozwoju. Wynika to typowo ze zmian przyzwyczajeń kupujących, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat rodzajów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma widoczne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich towarów i marek.
  • W książce odnajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-kupujący gromadzą informacje o ofercie, co determinuje dobór towaru bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony towar.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów". Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy danych, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem. Partner wydania:

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...
od 33 40

1 oferta

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

  • ISBN 9788328904101 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)
od 109 44

1 oferta

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)

  • ISBN 9788328333345 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert K. Wysocki 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 776 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)
od 36 76

1 oferta

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328362079 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Melissa Perri 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 191 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383685 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adrian Komsta, Arkadiusz Kocimski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 144 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)

  • ISBN 9788328385801 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kotter John, Rathgeber Holger, Mueller Peter 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)
od 53 13

1 oferta

inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)

  • ISBN 9788328377318 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.