Menu
Zamknij

Polski e-konsument typologia, zachowania (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

E-commerce w Polsce ma niezwykle obszerne perspektywy rozwoju. Wynika to typowo ze zmian przyzwyczajeń kupujących, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat rodzajów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma widoczne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich towarów i marek.
  • W książce odnajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-kupujący gromadzą informacje o ofercie, co determinuje dobór towaru bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony towar.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów". Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy danych, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem. Partner wydania:

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, W drodze do wyzdrowienia. Jak pomóc sobie w walce z poważną chorobą (opr. miękka)
od 21 14

1 oferta

W drodze do wyzdrowienia. Jak pomóc sobie w walce z poważną chorobą (opr. miękka)

  • ISBN 9788324687336 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzesiak Alicja 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)
od 28 68

1 oferta

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328362079 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Melissa Perri 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 191 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Google Analytics w biznesie Poradnik dla zaawansowanych - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 23 44

1 oferta

Google Analytics w biznesie Poradnik dla zaawansowanych - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788324695003 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Martyna Zastrożna 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP - wysyłamy w 24h (opr. twarda)
od 19 26

1 oferta

Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP - wysyłamy w 24h (opr. twarda)

  • ISBN 9788324695454 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Owen Fitzpatrick|Richard Bandler|Roberti Alessio 
  • Wydawnictwo ONE PRESS / HELION 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga do ruiny Tajny plan globalnego kryzysu finansowego - James Rickards (opr. twarda)
od 26 33

1 oferta

Droga do ruiny Tajny plan globalnego kryzysu finansowego - James Rickards (opr. twarda)

  • ISBN 9788328334137 
  • Oprawa twarda 
  • Autor James Rickards 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inwestycje giełdowe Jak grać i wygrywać - Adam Jagielnicki (opr. miękka)
od 19 41

1 oferta

Inwestycje giełdowe Jak grać i wygrywać - Adam Jagielnicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788324665228 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Jagielnicki 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor - wysyłamy w 24h (opr. miękka)
od 29 84

1 oferta

Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor - wysyłamy w 24h (opr. miękka)

  • ISBN 9788324697175 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ptak Marek 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę (opr. miękka)
od 25 53

1 oferta

Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę (opr. miękka)

  • ISBN 9788328333925 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Smith Chris 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sprytny biznes Załóż i rozwijaj małą firmę.. wyd.2 (opr. broszurowa)
od 12 76

1 oferta

Sprytny biznes Załóż i rozwijaj małą firmę.. wyd.2 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788324692910 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marcin Pietraszek 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.