Menu
Zamknij

Pracownik call center (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być jednocześnie absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być używana na kursach zawodowych oraz w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są atuty i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien posiadać kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.
  • Autorzy: Marczyńska Amelia
  • Ciężar: 0,105
  • Format: 14.5x20.5cm
  • ISBN: 9788377350065
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 25943
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 76
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2011
  • kolekcja procesu: ZAWODOWCY
  • typ publikacji: KS
  • Wydawca: Ekonomik
  • Wysokość: 6

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, zawodowcy. przedstawiciel handlowy (opr. miękka)
od 18 90

1 oferta

zawodowcy. przedstawiciel handlowy (opr. miękka)

  • ISBN 9788393079094 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Halina Oraczewska 
  • Wydawnictwo Ekonomik Musiałkiewicz 
  • Ilość stron 328 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, KASJER (opr. miękka)
od 18 90

1 oferta

KASJER (opr. miękka)

  • ISBN 9788377350041 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Burcicka 
  • Wydawnictwo EKONOMIK 
  • Ilość stron 60 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.