Menu
Zamknij

PRAKTYCZNE ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W FIRMIE CZYLI NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY - Beata Kozyra (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Ucz się na błędach innych i zostań efektywnym liderem zmian!
Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub posiadają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany posiadają być wprowadzane.
Z niniejszej książki dowiesz się m.in. O tym:
w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany,
jak radzić sobie z rozmaitymi rodzajami oporu wobec zmiany,
w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian,
jak dobrać produktywne działania do poszczególnych faz i do indywidualnej charakterystyki pracowników,
w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian,
jak stwarzać sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę,
dlaczego i jak nadzorować i kontrolować przebieg zmian,
w jaki sposób tworzyć ciągłą gotowość i otwartość na zmiany,
jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem!
***
Źródłem inspiracji do napisania tej książki były głównie najróżniejszego typu problemy w osiąganiu założonych celów, zwłaszcza nowych, które zaobserwowałam w zróżnicowanych organizacjach lub zgłaszały mi producenta, z którymi współpracowałam, czy to w zakresie projektów doradczych, czy także szkoleniowych. U podłoża większości tych trudności leżały: brak komunikacji, pomijanie aspektu ludzkiego, a także nieznajomość narzędzi i strategii zarządzania zmianą. Widząc, jak wszelkie świeże propozycje, cele, narzędzia, rozwiązania, produkty czy projekty padają na niedużo podatny czy wręcz wrogi grunt, zrozumiałam, iż przygotowanie organizacji do zmiany jest kluczowym aspektem jej powodzenia.
Współpracując z firmami, byłam jeszcze świadkiem wielu innych błędów, które doprowadziły je do niewiele sprawnych zmian (wydłużonych w czasie, z przekroczonym budżetem) lub wręcz do rezygnacji z nich. Efektem tych wieloletnich obserwacji i poszukiwań, a także popełnionych również przez mnie błędów i podjętych prób ich naprawienia jest niniejsza książka. Mam nadzieję, iż pozwoli ona wam uniknąć większości błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem.
[ze wstępu]
***
Dr Beata Kozyra trener biznesu, a także coach, wykładowca, konsultant i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalista w dziedzinie nowoczesnego zarządzania strategicznego. Współpracowała z ponad 50 firmami, dla których realizowała jednocześnie projekty doradcze związane z wdrażaniem strategii, jak i projekty szkoleniowe, a także coachingowe.
Jest autorką książek: Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia, Komunikacja bez barier, czyli wilk syty i owca cała, a także Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i zrealizuj marzenia.


Autorzy: Beata Kozyra
EAN: 9788380871243
Format: 16x23,5 cm
liczba stron: 360
ISBN: 9788380871243
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo: MT Biznes

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas, Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
od 40 99

1 oferta

Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

  • ISBN 9788380874190 
  • Autor Donald Miller 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 260 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zmiany strategiczne na europejskim rynku... (opr. miękka)
od 34 44

1 oferta

zmiany strategiczne na europejskim rynku... (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing w twojej firmie. narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję (opr. miękka)
od 28 62

3 oferty

Marketing w twojej firmie. narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję (opr. miękka)

  • ISBN 9788382311174 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Norbert Oruba 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 49 99

2 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing 5.0. technologie next tech (opr. miękka)
od 33 46

3 oferty

Marketing 5.0. technologie next tech (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310832 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Iwan Setiawan, Kartajaya Hermawan, Philip Kotler 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.