„Promocja jest tylko jednym z komponentów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej cechuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się odczuć producenta miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym poprzez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie wyraźnie skorygować moje podejście do tematu. Użyteczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować,cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek Kancelaria Doradcza Synergia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.