Menu
Zamknij

problemy badawcze we współczesnych finansach (opr. miękka) od 31 50

Biblioteka biznesu

Opis

Znaczenia wiedzy i świadomości finansowej nie da się przecenić, współczesny człowiek potrzebuje ich, żeby przetrwać, a państwa, aby zachować niepodległość. Nie da się funkcjonować bez umiejętności planowania wydatków, regulowania zobowiązań, dokonywania rozliczeń pieniężnych.

Dlatego naukowcy ciągle podejmują badania jednocześnie nowych, jak i starych zjawisk finansowych. Monografia Problemy badawcze we współczesnych finansach. Próba wyjścia poza schematy pokazuje wybrane problemy z zakresu współczesnych finansów związane z kreacją, gromadzeniem, ruchem realnie istniejących zasobów pieniężnych, a także zaciąganiem zobowiązań.

Autorzy wzięli pod lupę trzy problemy finansowe. W pierwszej kolejności poddali analizie strukturę kapitału nieznacznych i przeciętnych przedsiębiorstw z branży usługowej wraz z czynnikami ją formującymi i determinantami, które w największym stopniu wpływają na poziom zadłużenia MŚP.

Następnie przyjrzeli się głównym przyczynom problemów mieszkaniowych w Polsce i opisali narzędzia wsparcia albo finansowania budownictwa mieszkaniowego, jakimi dysponuje władza publiczna. Trzecim zagadnieniem omówionym w książce jest rozwój rynku finansowania startupów w Polsce.

Dekadę temu głównym problemem przedsiębiorców było zdobycie środków na działalność na wczesnym etapie rozwoju producenta, obecnie poszukują oni sposobów finansowania jej dalszego wzrostu. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, autorzy przeprowadzili przegląd systemu finansowania startupów w Polsce, a także porównali go do najistotniej pod tym względem rozwiniętego systemu w Stanach Zjednoczonych.

Wiedza skatalogowana w książce stanowi owoc wielu lat doświadczeń skategoryzowanych poprzez naukowców specjalizujących się w swoich dziedzinach oraz poznawania regulacji prawnych i księgowych. Tytuł Problemy badawcze we współczesnych finansach.

Próba wyjścia poza schemat Autor Dorota Kędzior,Marcin Molo,Marcin Surówka Wydawnictwo Poltext EAN 9788381752718 ISBN 9788381752718 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Finanse,rachunkowość liczba stron 136 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)
od 39 92

3 oferty

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sheridan Marcus 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 25 42

2 oferty

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Ślusarczyk 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)
od 59 06

1 oferta

polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753470 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Golińska-Pieszyńska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 42 21

3 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 35 02

1 oferta

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 46 31

2 oferty

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 61 78

3 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bankowość w gospodarce cyfrowej
od 44 61

3 oferty

bankowość w gospodarce cyfrowej

  • ISBN 9788381754606 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)
od 90 99

2 oferty

Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752862 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan M. Myszewski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 718 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.