Menu
Zamknij

Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Koncepcja zarządzania six sigma, mimo iż powstała w połowie lat 80. Ubiegłego wieku, nie doczekała się wielu naukowych opracowań jednocześnie międzynarodowych, jak i krajowych. Z tego względu monografia cykl akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji autorstwa dr.

inż. Sławomira Świtka zasługuje na szczególną uwagę. Książka stanowi naukową próbę syntetycznego przedstawienia problematyki wdrażania zintegrowanej koncepcji lean six sigma i jej wpływu na zmianę zachowań organizacyjnych w środowisku korporacyjnym.

Autor zawarł w niej dotychczasową wiedzę naukową, a także specjalistyczne doświadczenie praktyczne nie tylko w skali krajowej, ale także światowej. Celem monografii jest zidentyfikowanie czynników cyklu akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji za pomocą zmodyfikowanego modelu akceptacji technologii (TAM), który pozwala ocenić wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych warunkujących akceptację tej koncepcji w firmie.

Monografia może być stosowana jako podręcznik dla studentów tych kierunków, na których jest wykładany przedmiot dotyczący nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Stanowi także cenne uzupełnienie wiedzy dla osób pragnących uzyskać certyfikację na wszystkich poziomach Six Sigma Belts.

Mamy nadzieję, iż zainspiruje na dodatek menedżerów do głębszych studiów w zakresie zachowań organizacyjnych i zastosowania tej wiedzy w praktyce zarządzania. Sławomir Świtek – absolwent Wydziału Mechaniki i Budowy sprzętów Politechniki Bydgoskiej, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości.

Od 2003 roku zajmuje się tematyką wdrożeń koncepcji zarządzania lean production six sigma. Zdobył certyfikację Master Black Belt w six sigma i lean. Jego główne zainteresowania naukowe obejmują badanie zmiany zachowań organizacyjnych przy wdrażaniu tychże koncepcji w środowisku korporacji transnarodowych.

Tytuł proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji Autor Sławomir Świtek Wydawnictwo Poltext EAN 9788381753340 ISBN 9788381753340 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 282 Format 16.5x23.5x1.4 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 25 42

2 oferty

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Ślusarczyk 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)
od 59 06

1 oferta

polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753470 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Golińska-Pieszyńska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 42 21

3 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 35 02

1 oferta

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 46 31

2 oferty

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 61 78

3 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)
od 40 99

3 oferty

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sheridan Marcus 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bankowość w gospodarce cyfrowej
od 44 61

3 oferty

bankowość w gospodarce cyfrowej

  • ISBN 9788381754606 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)
od 93 51

2 oferty

Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752862 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan M. Myszewski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 718 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.