W książce przedstawiono warunki korzystnego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz efektywnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różnorodne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając specyfikę uczenia się osób dorosłych. Zaakcentowano znaczenie pracy grupowej, a także doboru miejsca i czasu szkolenia. Zwrócono uwagę na cele i sposoby oceny jego efektów, a także na pomiar jego sprawności. Przedstawiono najważniejsze wymagania stawiane trenerom, od umiejętności których w obfitej mierze zależą wyniki przedsięwzięcia szkoleniowego. Książka jest dedykowana dla obecnych i przyszłych szkoleniowców. Skorzystają z niej równocześnie osoby posiadające przygotowanie pedagogiczne, jak i te, które go nie mają. Będzieniewątpliwie {pomocn|przydatn)a dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.