Menu
Zamknij

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ LO PODRĘCZNIK. JAK BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

W podręczniku przedstawiono tematy dotyczące przedsiębiorczego działania człowieka, umiejętności organizowania sobie działań i podejmowania decyzji, a także umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacji i radzenia sobie z konfliktami.

Podręcznik uczy, jak rozsądnie i produktywnie gospodarować jednocześnie w skali mikro: w życiu prywatnym, na rynku produktów, a także kapitałami pieniężnymi, a także w skali makro: w gminie, mieście, powiecie, województwie, kraju oraz w zintegrowanej wspólnocie i globalnym świecie.

Dla ułatwienia opanowania sporego zakresu nowej wiedzy, autorzy podzielił ją na fragmenty, a po każdym temacie oferują problemy do przemyślenia albo przedyskutowania. Treść wzbogacają atrakcyjne rysunki, tabele, wzory.

Z recenzji rzeczoznawcy MEN dra Grzegorza Ptaszka (Instytut Polonistyki używanej, Wydział Polonistyki UW w Warszawie) Podręcznik został napisany poprawną, zrozumiałą polszczyzną. Trudne zagadnienia zostały ponadto zilustrowane odpowiednimi schematami i tablicami, ułatwiającymi zrozumienie oraz przyswojenie materiału.

namawia do nauki, w ciekawy i ciekawy sposób omawia nieprzystępne zagadnienia gospodarczo-finansowe, a przy tym - co ważne - wszystko zgodnie z trosceą o poprawność językową i logiczny i zrozumiały przekaz.

Z recenzji rzeczoznawcy MEN prof. Zw. Dr hab. Janusza Żurka (Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny) Pod względem metodycznym podręcznik jest prawidłowo przemyślany. (...) Zaprezentowany materiał jest przy tym ujęty plastikowie i przejrzyście, co usprawnia jego przyswojenie, a jednocześnie zmusza do przemyśleń i refleksji.

(...) Jego lektura pozwoli na poznanie podstawowych mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej, a także kategorii ekonomicznych z nią związanych. Budowa podręcznika jest należycie przemyślana, uwzględnia uwarunkowania charakterystyczne dla dynamicznie zmieniającego się otoczenia.

(...) Zawarte w nich treści uzupełniają się, gwarantując konsekwencję prowadzonych wywodów. Oryginalna i świetnie opracowana strona graficzna, uzupełniona licznymi tabelkami zawierającymi dane statystyczne, a także przykłady lepszą przyswajalność prezentowanych zagadnień.

(...) jest to podręcznik ze wszech miar wartościowy i może być z powodzeniem wykorzystany do celów dydaktycznych (...). O podręcznika przygotowana została strona internetowa stanowiąca jego multimedialne uzupełnienie i pomagająca zrozumieć wybrane, najważniejsze prawa, a także mechanizmy gospodarowania przy pomocy interaktywnych: opisów, schematów, tabel, wykresów, animacji, filmów, komentarzy lektora.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, podstawy reklamy. część 1. kwalifikacja pgf.07. wykonywanie przekazu reklamowego (opr. broszurowa)
od 34 41

1 oferta

podstawy reklamy. część 1. kwalifikacja pgf.07. wykonywanie przekazu reklamowego (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788365149718 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Małgorzata Pańczyk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo EMPi2 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.