Menu
Zamknij

Przyczepne historie - chip heath,dan heath (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, w trakcie gdy inne ulegają zapomnieniu? Jakto się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne choćby nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, bynasz przekaz stał się viralem?Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musiszprzekazywać pewne treści.

To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i abydzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathówmożna właściwie „zaprogramować”, by metaforycznie „przyczepiło się” do mózguodbiorcy.

Jak to zrobić?Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych części chwytliwych opowieści ikoncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:• Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalnyslogan? zobacz, jak dowódcy wojskowi usprawniają sposób formułowania planów działańbojowych.• Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? przejrzyj, jakkierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoilisobie wysokie standardy obsługi klienta.• Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo gozapamiętać? sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci zuprzedzeń rasowych.• lubiane źródło: Jak przekonać odbiorców, aby uwierzyli w twój przekaz? sprawdź, jakiplan opracowali trenerzy NBA, aby uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.• Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? sprawdź, jakwładzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecaćpobocza.• Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?przejrzyj, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieciSubway wbrew woli głównych marketingowców tej producenta.Dzięki tej książce nauczysz się wytwarzać opowieści z góry zaprojektowane, żeby przetrwaćw umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów,czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.Niniejsze świeże wydanie wzbogacone o:• Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się,jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.• Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, by uczniowie zapamiętywali materiał? Poznajnajskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.• Rady dla każdego: Czy można sprawić, by chwytliwy przekaz jednak zostałzapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymipogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej.***Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki.

Bo czeka goświetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które powodują, iż historieczepiają się nas i odpuszczają. Korzystne i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. BraciaHeathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi.Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteśnauczycielem, któremu zależy, żeby wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem,który chce, aby historia powstania produktu została z klientem do grobu, czyliderem, który chce motywować i inspirować.Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje.Po prostu!

i Porozmawiajmy o komunikacjiDlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakbyprzyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim?Fenomenowi „naturalnie przyczepnych” koncepcji i historii – od miejskich legend,przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swej książceChip Heath i Dan Heath.

I trzeba im przyznać, że robią to fenomenalnie.Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka blogagojtowska.comZ tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto doniej wielokrotnie wracać.

To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku inigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, którezapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej rękimogę policzyć poradniki, z których wyciągnąłem dużo informacji.Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowejdigitalk.plProwokująca.

Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasztajemnice sukcesu pomysłów.Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.comKażdy, kto nawet ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tejksiążki.

Chcesz, żeby zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, żeby rynek mówił otwoim produkcie aby pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowierozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Teraz starczy, iż się ich nauczysz.Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych***Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęciana temat strategii i teorii organizacji.

Pomógł ponad 450 start-upom w produkowaniulepszych strategii i przekazu.Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of SocialEntrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorcówdziałających na rzecz dobra publicznego.Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”:Przyczepne historie, Pstryk!

oraz Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świeciew nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki,pomiędzy innymi na tajski, arabski i litewski. Tytuł Przyczepne historie Autor Chip Heath,Dan Heath Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879317 ISBN 9788380879317 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 360 Format 14.2x21.8x1.8 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.476 kg

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 32 94

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 48 37

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)
od 42 42

3 oferty

Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873681 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joe Dominguez|Vicki Robin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas|Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
od 44 91

1 oferta

liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

  • ISBN 9788380875647 
  • Autor Starr Karla,Heath Chip 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 49 90

1 oferta

Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377469750 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Zig Ziglar 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 412 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 54 85

2 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)
od 40 21

2 oferty

4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)

  • ISBN 9788377461075 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Timothy Ferriss 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 497 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Siła narracji marketingowej Jak właściwe słowa poz- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. miękka)
od 21 45

2 oferty

Siła narracji marketingowej Jak właściwe słowa poz- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. miękka)

  • ISBN 9788380876064 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Mirosław Bujko|Sebastian Hejnowski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.