Menu
Zamknij

Psychologia coachingu biznesowego. (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie danych na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym i przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności, a także metod pracy z klientem. W książce proponuje się też model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech pokaźnych elementów cyklu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, że coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu najróżniejszych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy wydajności funkcjonowania.

Ze Wstępu

seria cyklu: PSYCHOLOGIA BIZNESU
ISBN: 9788377440537
Kod paskowy: 9788377440537
Autorzy: Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20672
Miejscowość: Gdańsk
ilość stron: 174
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x21.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.338
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.