Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie danych na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym i przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności, a także metod pracy z klientem. W książce proponuje się też model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech pokaźnych elementów cyklu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, że coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu najróżniejszych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy wydajności funkcjonowania.
Ze Wstępu
seria cyklu: PSYCHOLOGIA BIZNESU ISBN: 9788377440537 Kod paskowy: 9788377440537 Autorzy: Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota Wydanie: 1 Rok wydania: 2016 Kod wydawcy: 20672 Miejscowość: Gdańsk ilość stron: 174 Oprawa: Twarda PKWiU: 58.11.1 Format: 14.5x21.0cm Głębokość (mm): 10 Waga: 0.338 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.