Menu
Zamknij

Psychologia konsumenta - Katarzyna Stasiuk, Maison Dominika (opr. miękka) od 60 83

Biblioteka biznesu

Opis

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na kupujących poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i sporo innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami użycia wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę akcentuje opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· konwencjonalna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

ISBN: 9788301194864
Kod paskowy: 9788301194864
Autorzy: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 458
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 25
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 72 99

3 oferty

Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Maciej Kulig 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 350 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)
od 56 59

1 oferta

Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zuzańska- Zyśko Elżbieta 
  • Wydawnictwo PWN 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Podstawy interwencjonizmu państwowego. Historiozofia ekonomii. (opr. miękka)
od 64 81

3 oferty

Podstawy interwencjonizmu państwowego. Historiozofia ekonomii. (opr. miękka)

  • ISBN 9788301169831 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jakimowicz Aleksander 
  • Wydawnictwo wydawnictwo naukowe pwn 
  • Ilość stron 544 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rekiny biznesu w mediach Sztuka tworzenia profilu publicznego (opr. miękka)
od 48 39

1 oferta

Rekiny biznesu w mediach Sztuka tworzenia profilu publicznego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301183585 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ślifirska Aleksandra 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej - Małuszyńska Ewa, Gruchman Bohdan (opr. miękka)
od 56 59

3 oferty

Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej - Małuszyńska Ewa, Gruchman Bohdan (opr. miękka)

  • ISBN 9788301200558 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bohdan Gruchman|Ewa Małuszyńska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 512 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Metody Aktuarialne Zastosowanie matematyki w ubezpieczeniach (opr. miękka)
od 40 19

2 oferty

Metody Aktuarialne Zastosowanie matematyki w ubezpieczeniach (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146597 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 234 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Siła lidera - Kozak Agnieszka, Sowińska-Wróbel Agnieszka (opr. miękka)
od 40 19

2 oferty

Siła lidera - Kozak Agnieszka, Sowińska-Wróbel Agnieszka (opr. miękka)

  • ISBN 9788301186951 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kozak Agnieszka, Sowińska-Wróbel Agnieszka 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek, Biznes, Państwo - Jerzy Surma (opr. miękka)
od 40 19

3 oferty

Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek, Biznes, Państwo - Jerzy Surma (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196066 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jerzy Surma 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Innowacje w opakowaniach żywności i napojów Rynki. Materiały. Technologie. (opr. miękka)
od 64 81

1 oferta

Innowacje w opakowaniach żywności i napojów Rynki. Materiały. Technologie. (opr. miękka)

  • ISBN 9788301183547 
  • Oprawa miękka 
  • Autor NEIL FARMER 
  • Wydawnictwo PWN 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.