Menu
Zamknij

rozwój organizacji pozarządowych. teoria i praktyka (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

"Rozwój organizacji pozarządowych. Teoria i praktyka" to książka, w której przedstawiono analizy dotyczące rozwoju organizacji pozarządowych w Polsce, pokazane z perspektywy rzeczywistości gospodarczej, w jakiej te podmioty funkcjonują. W publikacji opisano rozwój i przemiany trzeciego sektora po 1989 roku i typy (profile) rozwoju organizacji wyodrębnione na podstawie badań własnych autorki. Zawarto w niej także dane dotyczące specyfiki organizacji pozarządowych, ich roli i znaczenia rozpatrywanych z punktu widzenia wielu teorii (w głównej mierze ekonomicznych, ale także socjologicznych i politologicznych).
Publikacja ma formę podręcznika akademickiego, który został wzbogacony o studia przypadków i zadania zezwalające na użyteczną analizę przedstawionych treści. Książka skierowana jest na ogół do studentów kierunków społecznych i ekonomicznych, lecz także do praktyków - osób działających i pracujących w organizacjach pozarządowych, a także osób zainteresowanych rozwojem i zarządzaniem organizacją.
Tytuł Rozwój organizacji pozarządowych Autor Joanna Schmidt Wydawnictwo Sedno EAN 9788363354046 ISBN 9788363354046 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 176 Format 235x166x12 mm Rok wydania 2012 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym - Wykorzystaj kod rabatowy ij5o836q - kupuj jeszcze taniej! (opr. miękka)
od 33 11

1 oferta

Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym - Wykorzystaj kod rabatowy ij5o836q - kupuj jeszcze taniej! (opr. miękka)

  • ISBN 9788379630103 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Monika Kostera 
  • Wydawnictwo Sedno 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Organizować z polotem (opr. broszurowa)
od 35 18

1 oferta

Organizować z polotem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363354398 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Monika Kostera 
  • Wydawnictwo Sedno 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, telefonem w klienta. wstęp do telemarketingu
od 36 04

1 oferta

telefonem w klienta. wstęp do telemarketingu

  • ISBN 9788379630080 
Porównaj
Biblioteka biznesu, informatycy (opr. broszurowa)
od 18 43

2 oferty

informatycy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788379630202 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jacek Woźniak, Katarzyna Łubieńska 
  • Wydawnictwo Sedno 
  • Ilość stron 560 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.