Menu
Zamknij

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej (opr. kartonowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz dynamiczniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu i społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.

Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wyróznionych zagadnień i tendencji rozwojowych i czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia i perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.

ISBN: 9788320817485
Kod paskowy: 9788320817485
Redakcja: Olejniczuk-Merta Anna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2007
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: WARSZAWA
ilość stron: 184
Oprawa: Kartonowa Foliowana
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.1x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.34
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 40 92

3 oferty

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 26 03

2 oferty

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka)
od 13 17

3 oferty

Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka)

  • ISBN 9788373835986 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 100 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, pojęcie ludobójstwa w kontekscie orzecznictwa miedzynarodowych trybunałów karnych ad hoc (opr. miękka)
od 24

2 oferty

pojęcie ludobójstwa w kontekscie orzecznictwa miedzynarodowych trybunałów karnych ad hoc (opr. miękka)

  • ISBN 9788373834521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Karolina Wierczyńska 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 42 92

4 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 40 14

2 oferty

Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kiziukiewicz Teresa, Sawicki Kazimierz 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)
od 47 96

2 oferty

Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173869 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Remlein Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 37 78

2 oferty

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kreatywność w reklamie (opr. miękka)
od 64

2 oferty

Kreatywność w reklamie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301143923 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Murdoch Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.