Menu
Zamknij

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

świeże wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym: International Book Awards w kategorii General Business. National Indie Excellence Award w kategorii General Business.

Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business. Zespoing Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie konwencjonalnego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa dopasujeng Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, żeby pokazać, jak w adekwatny sposób rozwinąć swój biznes.

Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej producenta: ludzie, strategia, realizacja, pieniądze. Harnish wychodzi od relacji pomiędzy pracownikami a zarządem.

ukazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, żeby na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o ergonomiczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Zjednoczyng Up to obowiązkowa pozycja dla wszelkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Marketing w turystyce i rekreacji (opr. miękka)
od 37

3 oferty

Marketing w turystyce i rekreacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173074 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 382 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 59 50

4 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 50 15

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (opr. miękka)
od 53 82

2 oferty

zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199999 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Natalia Potoczek 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 63 35

3 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 89

2 oferty

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 84 60

2 oferty

Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 532 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)
od 54

1 oferta

modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)

  • ISBN 9788301180225 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymoteusz Doligalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Afryka Subsaharyjska - Cieślik Ewa, Czernichowski Konrad, Ndiaye Bara (opr. miękka)
od 65 42

2 oferty

Afryka Subsaharyjska - Cieślik Ewa, Czernichowski Konrad, Ndiaye Bara (opr. miękka)

  • ISBN 9788301208837 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Cieślik|Konrad Czernichowski|Ndiaye Bara 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 244 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.