Menu
Zamknij

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko

Biblioteka biznesu

Opis

Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.

Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat efektywnej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o niemało więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, przy pomocy konwencjonalnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dostosowania takich słów, żeby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie artykuł.

Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy również obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój fason życia i przyszłość twojej rodziny.

Fakt 1: genialny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność!

Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!

ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.

Jeśli bez powodzenia próbowałeś kreować ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i radować się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie.

Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!

„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest korzystny copywriting. (...) zezwala na on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania genialnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dopełnianie właściwych słów, które sprzedadzą nasz artykuł. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę".

—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise

„Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, iż będzie to dobra powtórka... Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię pełną skarbów. Książka mieści wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci konieczne, jak także praktyczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, aby już dziś cieszyć się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nie ma znaczenia, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, że Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk!"

—Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com

Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com̶platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym i luksusowym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swoich doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, że jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, iż pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur", a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii i specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić w dodatku: „The Jim Edwards Method", „Author Wizards", podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks".

Tytuł Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Autor Jim Edwards Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382313093 ISBN 9788382313093 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 400 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)
od 59 16

2 oferty

Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788380877887 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Kaufman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 544 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
od 39 54

1 oferta

Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje

  • ISBN 9788382310870 
  • Autor Adam Grant 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)
od 31 36

2 oferty

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871069 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone (opr. miękka)
od 45 62

2 oferty

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Renee Mauborgne, Kim W Chan 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przyczepne historie - chip heath,dan heath (opr. broszurowa)
od 50 91

2 oferty

Przyczepne historie - chip heath,dan heath (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380879317 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Chip Heath, Dan Heath 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 54 85

2 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wielcy z wyboru - Jim Collins (opr. miękka)
od 47 51

2 oferty

Wielcy z wyboru - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380875654 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins, Morten Hansen 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak wygrać każde negocjacje - Robert Mayer
od 33 74

1 oferta

Jak wygrać każde negocjacje - Robert Mayer

  • ISBN 9788380875883 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.