Menu
Zamknij

Sensory Marketing (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sens

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Digital and Social Media Marketing (opr. miękka)
od 164 03

1 oferta

Digital and Social Media Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780367236021 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)
od 212 30

1 oferta

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)

  • ISBN 9781138121294 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 594 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)
od 178 56

1 oferta

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)

  • ISBN 9781409401490 
  • Oprawa miękka 
  • Autor SHAW, STEPHEN 
  • Wydawnictwo ASHGATE PUBLISHING 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.