Menu
Zamknij

Siła przedsiębiorczości, siła upadku - Daymond John

Biblioteka biznesu

Opis

Jak puste konto minimalny budżet i głód sukcesu mogą stać się Twoją największą przewagą konkurencyjną.

SIŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, SIŁA UPADKU to książka dla każdego przedsiębiorcy, ponieważ każdy z nas niezależnie od tego czy zaczyna, czy ma już rozwinięty biznes, trafia na momenty słabszej koniunktury, kiedy brakuje mu zasobów na start albo gdy zasoby na nowy produkt są niewystarczające. Daymond John odwraca to podejście i pokazuje, jak rozpoczynanie nowego biznesu – bądź projektu – gdy ma się szczególnie śladowy, limitowany budżet jest drogą na finansowy szczyt.

W książce "Siła przedsiębiorczości, siła upadku" starannie ukazuje, w jaki sposób osoby, producenta czy produkty mogą stawać się rozchwytywanymi markami i osiągać ponadprzeciętne wyniki przy użyciu siły przedsiębiorczości i siły upadku. Ta książka to ponad 270 stron pełnych solidnych przykładów i treści na temat tego, czym są obie te siły.

Z książki "Siła przedsiębiorczości, siła upadku" nauczysz się jak:
  • brak budżetu przekuć w swój biznesowy atut;
  • kreować niestandardowe sposoby na promocje Twoich produktów i usług;
  • zamienić głód i desperację, by osiągać sukces, w firmę, która z poziomu zera rozwinęła się w światową potęgę znaną pod brandem FUBU;
  • myśleć zgodnie z postawą wykorzystującą siłę przedsiębiorczości, siłę upadku;
  • ustrzec się przed pułapkami, jakie czyhają na Ciebie, na kolejnych etapach rozwoju Twojej marki;
  • przygotować się na sukces, w taki sposób, by nie paść jego ofiarą.

PRZECZYTAJ bezpłatnY FRAGMENT KSIĄŻKI

na dodatek przeczytasz i dowiesz się m.in.:
  • czym skrupulatnie jest siła upadku i siła przedsiębiorczości;
  • jak ją w sobie poprawnie rozpoznać i użyć;
  • jak zyskać, nie posiadając już nic do stracenia;
  • od czego zacząć, aby podnieść się z porażki i dobrze ocenić własne możliwości;
  • jak odważyć się na rozwój siebie i swego biznesu!
Historie przedsiębiorców

W książce "Siła przedsiębiorczości, siła upadku" poznasz w dodatku różne historie przedsiębiorców, którzy tak, jak Daymond John przeszli drogę „from zero to hero", a wszystko po to, abyś i Ty mógł jeszcze wydajniej i szybciej dotrzeć tam, gdzie sobie zaplanowałeś. Wśród nich:

  • Steve Aoki, DJ, który od grania na lokalnych imprezach przeszedł do pozycji międzynarodowego przedsiębiorcy kompletnie zmieniając to, w jaki sposób funkcjonowała jego branża;
  • Gigi Butler, która ze sprzątaczki zamieniła się bizneswoman nazywaną królową babeczek;
  • 11-letni uczestnik program Shark Tank, Mo, który z kawałków materiałów stworzył produkty, brand i firmę o zasięgu globalnym;
  • Tim Ferris, który jako przedsiębiorca, mówca i propagator 4-godzinnego tygodnia pracy znany jest na całym świecie.

Gdy jesteś przyparty do muru, masz puste konto, a kreatywność i pasja to Twoje jedyne zasoby, które posiadasz, to sukces jest jedyną opcją – jedynym wyjściem dla Ciebie! Warto zapamiętać jedno z wielu przesłań tej książki: to, iż nie posiadasz pieniędzy lub wszystko możesz stracić, niczego nie przekreśla. Zmusza do szybkiej reakcji i do bycia PRZEDSIĘBIORCZYM. Świadomość tego to pierwszy krok do znacznych zmian, bo „siła upadku jest sposobem myślenia!".

Podejmiesz to ryzyko?

Cenne lekcje biznesu od amerykańskiego milionera Lekcja 1

Im masz mniej zasobów, tym jesteś bardziej zwrotny. Masz dużo – ciężej jest Ci się poruszać, ciężej skręcać, ciężej jest dowozić efekty. Dlaczego? Bo masz zbyt znaczne obciążenia. Drobne zasoby, niewiele znaczące narzędzia – pokaźniejsza zwrotność. I dotyczy to jednocześnie niewielkiego, jak i dużego. Rozrastasz się – uważaj, wpadniesz w pułapkę, a może nie? Może się wywrócisz? Może rozwiniesz? Ja i Daymond John rekomendujemy -> działaj ostrożnie, na śladowych kosztach i zwróć uwagę, gdy rośniesz, gdy robisz się ociężały, opasły – robisz się mało zwrotny.

Lekcja 2

Każdy może rozpocząć biznes i nie potrzebuje do tego na start nic oprócz właśnie, czego? Motywacji, akcji, ognia w dupie (trzeba tak to nazwać) i powera do tego, aby ten cel realizować. Jaka będzie tego cena? Ogromna! Jeśli jesteś w stanie ją zaakceptować, to Ci się uda. Jak nie, Daymond John mówi, żebyś lepiej nie zaczynał. Ja jednakowo mówię. Jeśli boisz się zapłacić cenę przedsiębiorczości, czyli bycia niewyspanym, bycia niezadowolonym, bycia styranym, bycia między klientem a dostawcą, bycia w całym tym kotle ofiarą (na początku przynajmniej), nie bierz się za biznes, lecz nie mów,potrzebujesz pieniędzy, żeby go rozpocząć.

Lekcja 3

Robić zasobami, które już masz! Nie skupiaj się na tym, czego nie masz - skupiaj się na tym, co masz dzisiaj, tu i dzisiaj, i to właśnie wykorzystuj,tworzyć swoje przewagi konkurencyjne. Wiem to brzmi naiwnie, brzmi to banalnie, ale pytanie czy tak właśnie jest, czy nie? Nie szukaj zasobów. Skup się na tym, co masz tu i dzisiaj, i za pomocą tego zbuduj swój biznesowy wehikuł. Daymond John i ja. Dlaczego jesteśmy w bluzie? Dlaczego on sprzedawał bluzy ze swymi kumplami z bagażnika pod stadionem? Bo tak zaczynaliśmy. Ta bluza nie jest przypadkowa. Ta bluza jest po to, by pokazać Ci iż muszki, koszule są na później. Na początku jest zapierdziel i handlowanie książkami, bluzami, t-shirtami pod stadionem. Nie ma stadionu? To jedź tam, gdzie jest stadion. Ale rozpocznij z tym, co masz w bagażniku swego samochodu.

Lekcja 4

Wydaje Ci się,Ci trzeba wiedzy, doświadczeń, czegoś więcej. Nie prawda! potrzebujesz tylko więcej robienia teraz, tu i teraz. On to zrobił, ja tak robię, też tak możesz zrobić. Co znaczy więcej robienia? Więcej robienia oznacza 10% czasu się uczę, 90% czasu robię. Odwrotnie masz? Zmień proporcje!

Lekcja 5

Łamanie schematu. Robienie tego samego w innym kontekście, w innej formie, w innym środowisku. Książka, Osman ten sam, inna bluza, inny strój – zupełnie inny odbiór. Można inaczej? Jasne! Jak się wyróżnić? różnorodnością, przeplataniem, kombinowaniem, zmienianiem, dopasowywaniem, patrzeniem co szokuje, co zadziwia. Jak ja jestem bez muszki - wszyscy pytają gdzie jest muszka? Jest cała bluza w muszki! W miejscach, w których są kupujący.

Lekcja 6

najkorzystniejsza rada ode mnie, od Daymonda i od Casey Neistata – nie słuchaj naszych porad. Udowodnij nam swym działaniem, iż to, co robisz jest produktywne i efektywne. Napisz swoją książkę, zrób swojego vloga, zrób swoje szkolenie, zrób swój biznes! Dlaczego? Wyniki mówią pokaźnie głośniej aniżeli strój, książki i autorytet.

Lekcja 7

Upadniesz. Na 100%. Nie ma innej możliwości. Pytanie tylko kiedy i jak ekspresowo się z tego podniesiesz? generując swój biznes przygotuj się na to, że będą faile, upadki, trudności, ale pamiętaj, że właśnie dzięki sile przedsiębiorczości i sile upadku, które są wspólną siłą dla każdego rozpoczynanego biznesu, będziesz w stanie sobie z tym poradzić. Nie możesz bazować na motywacji „I can do it!", „I can do it!", lecz z drugiej strony nie możesz tego robić bez tej motywacji, że „You can do it!". Lecz pytanie czy się motywujesz, inspirujesz i czy działasz. To jest ta różnica. „The power of broke" w oryginalnym tytule „Siła przedsiębiorczości, Siła upadku" w polskim tytule, to książka która prezentuje Ci, że możesz zrobić biznes nie mając nic. Niewiele tego ukazuje Ci pułapki w jakie z pewnością wpadasz lub wpadniesz, mając szczególnie spory biznes. Więc jeśli nie masz biznesu, łap tę książkę. Może ta książka wybije Ci z głowy robienie biznesu? Masz swój biznes? Jesteś prezesem, właścicielem, masz milion pracowników – tym bardziej Ci trzeba tej książki. Zobaczysz jak z łatwością jest popełniać błędy, będąc na szczycie.

zobacz KSIĄŻKi innych JURORów SHARK TANK


sprawdź POZOSTAŁE NASZE BIZNESOWE POZYCJE TUTAJ!


Co mówią o książce inni:


Jednak większość osób czytająca takie książki, zwraca uwagę na coś zbyt oczywistego. Każdy szuka podobieństw w podejściu tych ludzi sukcesu. Ciężka praca, pomysłowość i podejmowanie ryzyka, to niewątpliwie ważne parametry przedsiębiorcy. Jednak w każdej z tych historii jest coś ważniejszego.
Każda z tych osób działa na swój sposób inaczej. Podobieństwa odnajdziemy w tym, co jest podstawą. Podobieństwa to lekcja obowiązkowa dla każdego. Jednak prawdziwy sukces możesz odnieść tylko wtedy, kiedy wynajdziesz to, co podkreśla Cię z tłumu. Jeżeli ciągle będziesz robił tylko to co należy robić, możesz być tylko przeciętny.

- Patryk Wójcik, psycholog, coach i trener rozwoju osobistego, fragment z lubimyczytać.pl


Poszukałem w internecie jego obecna ofertę i jestem w szoku, że można zarobić tak spore pieniądze posiadając tak słabą ofertę. Co prawda John przyznaje, ze poszli na ustępstwa w prezentowanym stylu po to żeby stać się masową marką, i wejść do sieci sklepów, ale to tym gorzej, bo jak kiepscy musieli być wcześniej skoro ich kolekcje nie mogły być sprzedawane w sieciach... To moje negatywne odkrycie nie wpływa negatywnie na opinię o książce, przeciwnie czyni ja bardziej wartościową, gdyż jest w niej historia kiepskiego produktu, który dzięki sili przedsiębiorczości uczynił jej właściciela bogatym. Jeśli John zdobył fortunę sprzedając kiepskie ciuchy to tym bardziej jego metody działania są dla nas ciekawe. Pomyśl do czego John doszedłby sprzedając porządne ciuchy?

- fragment z bloga czycaty.blogspot.pl


Marcin Osman i 5 lekcji biznesu od amerykańskiego milionera Daymonda Johna

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.