Menu
Zamknij

Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

In yet another page-turner, New York Times best-selling author and acclaimed management expert Patrick Lencioni addresses the costly and maddening issue of silos, the barriers that create organizational politics. Silos devastate organizations, kill productivity, push good people out the door, and jeopardize the achievement of corporate goals. As with his other books, Lencioni writes Silos, Politics, and Turf Wars as a fictional-but eerily realistic-story. The story is about Jude Cousins, an eager young management consultant struggling to launch his practice żeby solving one of the more universal and frustrating problems faced aby his clients. Through trial and error, he develops a simple yet ground-breaking approach for helping them transform confusion and infighting into clarity and alignment.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing (opr. miękka)
od 170 45

1 oferta

Fashion Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781405139533 
  • Oprawa miękka 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 250 40

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 88 36

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 375 78

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 158 29

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Green to Gold (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Green to Gold (opr. miękka)

  • ISBN 9780470393741 
  • Oprawa miękka 
  • Autor D. Esty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 416 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)
od 1 085 14

1 oferta

Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)

  • ISBN 9780470630327 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 644 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Brainfluence : 100 Ways To Persuade And Convince Consumers With Neuromarketing (opr. twarda)
od 88 71

1 oferta

Brainfluence : 100 Ways To Persuade And Convince Consumers With Neuromarketing (opr. twarda)

  • ISBN 9781118113363 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Dooley, Roger 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.