Menu
Zamknij

Silos Politics & Turf Wars

Biblioteka biznesu

Opis

In yet another page-turner, New York Times best-selling author and acclaimed management expert Patrick Lencioni addresses the costly and maddening issue of silos, the barriers that create organizational politics. Silos devastate organizations, kill productivity, push good people out the door, and jeopardize the achievement of corporate goals. As with his other books, Lencioni writes Silos, Politics, and Turf Wars as a fictional-but eerily realistic-story. The story is about Jude Cousins, an eager young management consultant struggling to launch his practice żeby solving one of the more universal and frustrating problems faced aby his clients. Through trial and error, he develops a simple yet ground-breaking approach for helping them transform confusion and infighting into clarity and alignment.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 529 58

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies
od 100 63

1 oferta

Neuromarketing For Dummies

  • ISBN 9781118518588 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing
od 100 47

2 oferty

LinkedIn Marketing

  • ISBN 9781118358702 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 164 16

1 oferta

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies
od 280 01

1 oferta

High Probability Trading Strategies

  • ISBN 9780470181669 
  • Autor Robert L. Miner 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing
od 154 71

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing

  • ISBN 9781119628859 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 76 65

1 oferta

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now
od 102 56

1 oferta

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now

  • ISBN 9781118155998 
  • Autor Scott, David Meerman 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 272 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.