Menu
Zamknij

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania posiada prezentowana publikacja.

W książce autorzy omawiają zastosowaneczne teorie i użyteczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- spore, użyteczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.

Kod paskowy: 9788380854291
Autorzy: Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 230
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Mikroekononia Pojęcia przedmiot ewolucja Ćwiczenia i zadania (opr. miękka)
od 32 13

2 oferty

Mikroekononia Pojęcia przedmiot ewolucja Ćwiczenia i zadania (opr. miękka)

  • ISBN 9788379303120 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Bretyn|Grażyna Wolska 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka rolna Polski w procesie integracji z Unią Europejską - Rdzanek Dorota - książka (opr. broszurowa)
od 37 23

2 oferty

Polityka rolna Polski w procesie integracji z Unią Europejską - Rdzanek Dorota - książka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380853461 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Dorota Rdzanek 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 218 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing banku - Grzywacz Jacek (opr. miękka)
od 40 21

1 oferta

Marketing banku - Grzywacz Jacek (opr. miękka)

  • ISBN 9788376412344 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Grzywacz 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pranie pieniędzy. Aspekty etyczne w systemie przeciwdziałania praniu pieniędzy (opr. miękka)
od 39 12

1 oferta

Pranie pieniędzy. Aspekty etyczne w systemie przeciwdziałania praniu pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788379306046 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Gołębiowska 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 219 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy - Marzena Fryczyńska (opr. broszurowa)
od 50 15

1 oferta

Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy - Marzena Fryczyńska (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380856721 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marzena Fryczyńska 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sprawozdawczość finansowa według polskiego prawa bilansowego (opr. broszurowa)
od 50 84

1 oferta

Sprawozdawczość finansowa według polskiego prawa bilansowego (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380852167 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bartłomiej Nita 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 328 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kształtowanie przewag konkurencyjnych - Woźniak Jacek, Gemra Kamil (opr. broszurowa)
od 45 41

1 oferta

Kształtowanie przewag konkurencyjnych - Woźniak Jacek, Gemra Kamil (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380852891 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jacek Woźniak|Kamil Gemra 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 231 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.