Menu
Zamknij

Skuteczna reklama na Facebooku - Artur Jabłoński

Biblioteka biznesu

Opis

Facebook jako narzędzie

Jak promować posty na Facebooku? Jakie czynniki wpływają na cenę reklam? Czy promowanie postów obcina zasięgi ekologiczne? Jak wytwarzać angażujące grafiki i pisać teksty nakłaniające do zakupu? Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność? Ile kosztuje generowanie leadów za pomocą formularzy kontaktowych na Facebooku?

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku" to dostępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej,ponadto strategicznej.

  • Naucz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku efektywne kampanie reklamowe na Facebooku zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swym zespołem.
  • Dowiedz się, jak osadzać reklamę na Facebooku w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestań przepalać budżet reklamowy i osiągaj ulepszone, satysfakcjonujące Cię wyniki.
DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?

Książka o reklamie na Facebooku? Przecież to bez sensu! Ten portal tak ekspresowo się zmienia. Pojawiają się na nim nowe opcje, znikają stare, a jeszcze inne zaczynają działać według zmodyfikowanych reguł. Serwisy branżowe i blogi nie nadążają za tymi nowościami. Co więc może wnieść publikacja papierowa? Zanim się ukaże, będzie już nieaktualna! Kiedy zobaczyłeś tę książkę, mogłeś zareagować właśnie w ten sposób. Facebook wywrócił do góry nogami mnóstwo rzeczy, ale najważniejsze opcje pozostawił bez zmian. Reguły konfigurowania i optymalizowania reklam, którymi sam autor kieruje się od lat i które stosuje w swojej agencji, jak działały, tak działają.

Taka publikacja ma sens. Dlaczego?

  1. Na rynku jest dużo wiedzy, lecz rozproszonej. Wciąż brakuje uporządkowanego poradnika, prowadzącego poprzez konfigurację reklamy na Facebooku krok po kroku.
  2. Najważniejsze reguły decydujące o efektywności kampanii reklamowych na tym portalu nie zmieniły się stanowczo poprzez kilka lat i nic nie wskazuje na to, aby miały się zmienić w najbliższym czasie.
  3. Kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu lub porażce kampanii reklamowej na Facebooku są strategia, trafne poznanie grupy docelowej, właściwie dostosowana komunikacja. potężne podstawy marketingowe, w zasadzie niezależne od kanału komunikacji.


Facebook jest tylko narzędziem.
Nie wystarczy wyklikać właściwych przycisków i opcji, aby odnieść sukces. Znajomość mechaniki rządzącej panelem reklamowym jest przydatna i ważna, natomiast nie determinuje powodzenia Twojego biznesowego projektu. Umiejętność produktywnego komunikowania się z właściwie dostosowaną grupą docelową już tak. Dlatego w tej książce autor każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy na Facebooku od strony technicznej,także strategicznej.

DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA?

Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku.
Jesteś marketerem, PR-owcem albo pracownikiem agencji reklamowej i tworzenie reklam należy do Twoich obowiązków? Z tej książki nauczysz się, jak robić to krok po kroku.
A może jesteś właścicielem firmy lub szefem działu, który zleca reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom? Książka „Skuteczna reklama na Facebooku" pomoże Ci zrozumieć cały cykl pracy nad kampanią na Facebooku, jak też wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.