Menu
Zamknij

Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński

Biblioteka biznesu

Opis

Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!

Twoje zasięgi spadają? Chcesz wydajnie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku wytwarzać reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania.

Sam autor przyznaje, iż kampania na Facebooku nie działa w izolacji – jest jak każda inna kampania reklamowa. Promowanie postów nie zawsze może być lekiem na całe zło. Autor demonstruje szerszy kontekst. Nawiązuje też do innych działań, narzędzi czy sytuacji, które mają i będą mieć wpływ na wyniki Twoich kampanii na Facebooku i Instagramie.

Na ponad 300 stronach odszukasz odpowiedzi na pytania:
  • Jak krok po kroku kreować reklamy na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie czynniki wpływają na cenę reklam?
  • Jak tworzyć angażujące grafiki i pisać teksty nakłaniające do zakupu?
  • Jak uruchomić reklamy na Messengerze?
  • Ile kosztuje generowanie leadów przy pomocy formularzy kontaktowych na Facebooku?
  • Jak analizować reklamy i mierzyć ich produktywność?

i dużo innych...

Dla kogo jest ta książka?
  • Dla marketerów, PR-owców i pracowników agencji reklamowej
  • Dla właścicieli firm i szefów działu, którzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom
  • Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku i Instagramie

Książka startuje od poziomu osób początkujących – takich, które nigdy jeszcze nie puściły reklamy – i przeprowadza krok po kroku poprzez poszczególne etapy konfiguracji. Jest w niej dodatkowo jednak mnóstwo treści dla osób progresywnych – trików optymalizacyjnych czy omówienia trudnych przypadków i niełatwych rozwiązań. Dlatego właśnie cały jeden moduł (książka składa się z czterech) poświęcony jest optymalizacji działań reklamowych.

Książka "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak w dodatku wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.