Menu
Zamknij

Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński

Biblioteka biznesu

Opis

Twoje zasięgi spadają? Chcesz wydajnie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku wytwarzać reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej,dodatkowo strategicznej.

Nauczysz się, jak samodzielnie wytwarzać krok po kroku wydajne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najkorzystniejszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swym zespołem.

Twoje zasięgi spadają? Chcesz sprawnie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku kreować reklamy, które działają. Poznaj najkorzystniejsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej,również strategicznej.

Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku sprawne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swym zespołem.

Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swych innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.

NA PONAD 300 STRONACH odnajdzieSZ ODPOWIEDZI M.IN. NA PYTANIA:
  • Jak krok po kroku kreować reklamy na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie czynniki wpływają na cenę reklam?
  • Jak kreować angażujące grafiki i pisać teksty namawiające do zakupu?
  • Jak uruchomić reklamy na Messengerze?
  • Ile kosztuje generowanie leadów przy pomocy formularzy kontaktowych na Facebooku?
  • Jak analizować reklamy i mierzyć ich sprawność?
DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA?
  • Dla marketerów, PR-owców i pracowników agencji reklamowej
  • Dla właścicieli firm i szefów działu, którzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom
  • Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku i Instagramie

Książka startuje od poziomu osób początkujących – takich, które nigdy jeszcze nie puściły reklamy – i przeprowadza krok po kroku przez poszczególne etapy konfiguracji. Jest w niej dodatkowo jednak niemało treści dla osób progresywnych – trików optymalizacyjnych czy omówienia trudnych przypadków i niełatwych rozwiązań. Dlatego właśnie cały jeden moduł (książka składa się z czterech) poświęcony jest optymalizacji działań reklamowych.

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.

DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?

Gdy siadałem do pisania tej książki, postawiłem sobie dwa cele. Chciałem, żeby czytelnik po jej lekturze:

  • potrafił samodzielnie skonfigurować krok po kroku kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które wypracowywałem latami wraz ze swoim zespołem,
  • osadzał reklamę na Facebooku w kontekście swoich innych pozostałych aktywności marketingowych i rozumiał współzależności między nimi.

Kampania na Facebooku nie działa w izolacji – jest jak każda inna kampania reklamowa.

Zbyt niejednokrotnie spotykam się z podejściem, że promowanie postów będzie lekiem na całe zło – uzdrowi słabo funkcjonujący biznes, wyszuka klientów na nieciekawą i nieatrakcyjną usługę, sprzeda wszystko, pomimo problemów z obsługą klienta, i tak dalej.

Dlatego tak bardzo zależało mi na tym, by wielokrotnie nawiązywać do innych działań, narzędzi czy sytuacji, które posiadają i będą mieć wpływ na wyniki Twoich kampanii na Facebooku i Instagramie. Pokazać szerszy kontekst.

przez kilka lat działania agencji i prowadzenia eksperymentów, które wspólnie z pracownikami prowadzimy wypracowaliśmy szereg praktyk w zakresie remarketingu, które pozwalają nam wznieść kampanie na wyższy poziom.

Nie twierdzę, że są to najlepsze osiągalne sposoby działania w każdej sytuacji. Niemniej wdrażamy je praktycznie w każdej kampanii, którą prowadzimy, i pomagają nam one osiągać prawidłowe wyniki lub je ulepszać. Dlatego Ty jeszcze daj im szansę!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.