Menu
Zamknij

Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

W książce po raz pierwszy w kompleksowy sposób przedstawiono wyjątkowo wyraźną rolę danych przestrzennej i systemów geoinformacyjnych jako elementów koniecznych do budowy informacyjnych fundamentów smart city. Autorzy analizują istniejące zasoby geoinformacyjne w Polsce i wskazują, jak zbratać i użyć informacje pochodzące z wielu rejestrów i baz danych o charakterze urzędowym oraz dane „otwarte". Publikacja, jako pierwsza na polskim rynku, ukazuje standardy i normy międzynarodowe w zakresie smart city i przykłady wdrożeń tej koncepcji. Gromadzi także sporo mocnych propozycji implementacyjnych dla miast w Polsce. Opracowanie jest kierowane do wszystkich osób i instytucji zainteresowanych problematyką postępowego zarządzania miastami z zastosowaniem najnowszych technice geoinformacyjnych. Na ogół do władz samorządowych na poziomie lokalnym, spółek zarządzających majątkiem miejskim oraz firm – niezwykle z sektora ICT i branży geodezyjno-kartograficznej. {pomocn|przydatn)e będzie także przedstawicielom organizacji pożytku publicznego działających na rzecz rozwoju społeczności lokalnych oraz studentów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 49 88

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)
od 58 45

2 oferty

Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zuzańska- Zyśko Elżbieta 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 432 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 75 08

2 oferty

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)
od 49 88

2 oferty

E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194789 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justyna Skorupska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 75 43

2 oferty

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Krótkie wykłady z psychologii psychologia pracy i organizacji (opr. miękka)
od 49 88

1 oferta

Krótkie wykłady z psychologii psychologia pracy i organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301151652 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zofia Ratajczak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odrodzenie rynku kapitałowego w polsce. w latach 1991-1994 (opr. miękka)
od 58 98

2 oferty

Odrodzenie rynku kapitałowego w polsce. w latach 1991-1994 (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216535 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Bednarczyk 
  • Wydawnictwo Dom Wydawniczy Pwn 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA Z UWZGLĘDNIENIEM MSSF - JÓZEF PFAFF (opr. miękka)
od 60 08

3 oferty

RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA Z UWZGLĘDNIENIEM MSSF - JÓZEF PFAFF (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194512 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Józef Pfaff 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 540 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka (opr. miękka)
od 66 85

1 oferta

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788301211615 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Mazurek 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.