Menu
Zamknij

Social Marketing to the Business Customer

Biblioteka biznesu

Opis


The First Book Devoted Entirely To B2B Social Marketing B2B Markets Are Fundamentally Different From Consumer Markets. Decisions Are Made On Value, Not Impulse. Buying Cycles Are Complex, Often With Many Stakeholders Involved. Relationships And Support Ar

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Constant Contact Guide to email Marketing
od 92 48

1 oferta

Constant Contact Guide to email Marketing

  • ISBN 9780470503416 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Convergence Marketing
od 133 32

1 oferta

Convergence Marketing

  • ISBN 9780470164938 
  • Autor Richard Rosen 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inspired Marketing!
od 92 48

1 oferta

Inspired Marketing!

  • ISBN 9780470183649 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing
od 151 25

1 oferta

LinkedIn Marketing

  • ISBN 9781118358702 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Why IPTV?
od 280 26

1 oferta

Why IPTV?

  • ISBN 9780470998052 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Blueprint
od 131 33

1 oferta

Marketing Blueprint

  • ISBN 9780631187158 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions
od 315 46

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions

  • ISBN 9780470891070 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.