Menu
Zamknij

Społeczne uwarunkowania działań inwestorów indywidualnych - Łukasz Pyfel (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Dlaczego inwestorzy chcą być kojarzeni z przedsiębiorcami, sportowcami czy buntownikami? Jakie strategie wykorzystują, by nie określono ich jako hazardzistów i leszczy? Czy amatorskie inwestowanie to dodatkowa praca zarobkowa, a może raczej hobby lub nawet pasja? Jak inwestorzy kategoryzują inwestowane przez siebie pieniądze? Autor książki odpowiada na te i podobne pytania na podstawie własnych badań jakościowych nad inwestorami jednostkowymi.

prezentuje koncepcję inwestora jako osoby silnie zakorzenionej w świecie społecznym, na której działania wywierają wpływ takie kategorie, jak tożsamość, budowane społecznie wymagania i relacje z innymi ludźmi.

Publikacja jest skierowana nie tylko do badaczy zjawisk społecznych i ekonomicznych, lecz także do osób amatorsko czy zawodowo związanych z inwestowaniem."Książkę rewelacyjnie się czyta ze względu na przejrzystą strukturę wywodów, dostępny język, bogaty zbiór wypowiedzi z wywiadów i podsumowania w postaci schematów.

Jeśli dodamy do tego odwołania do koncepcji teoretycznych, a także optymalnej literatury przedmiotu, to całość stanowi wyjątkowo ciekawą pozycję wydawniczą. […] Autor publikacji nie tylko przekazuje wiedzę o niezwykle widocznym wycinku naszego życia społeczno-ekonomicznego, ale także przez swoją mistrzowską analizę i przystępną narrację formuje kulturę prezentacji dogłębnych badań socjologicznych na wysokim metodologicznym i teoretycznym poziomie."- Z recenzji dr hab.

Marii Nawojczyk, prof. AGH w Krakowie

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)
od 26 51

2 oferty

Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381428200 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert Jones 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 156 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, the best practice of marketing management in..
od 37 33

1 oferta

the best practice of marketing management in..

  • ISBN 9788382208429 
  • Autor Kamila Szymańska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 150 
Porównaj
Biblioteka biznesu, leksykon zintegrowanego planowania rozwoju
od 45 54

1 oferta

leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

  • ISBN 9788382209969 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling działań marketingowych
od 32 14

2 oferty

controlling działań marketingowych

  • ISBN 9788383312293 
  • Autor Grzegorczyk Wojciech 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 134 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)
od 29 51

2 oferty

Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788382202212 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Trębska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, umysł, mózg i wolna wola
od 45 54

1 oferta

umysł, mózg i wolna wola

  • ISBN 9788382209136 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.