- Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
- Nawiązuj świeże kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
- sprawdź, co się dzieje, gdy ładność spotyka się z wartością!
- Pozwól, żeby pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
- Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najszczególniej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.
- Nadszedł czas, żeby przyspieszyć!
- To nieprzeciętny moment, żeby skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
- Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!
Jeffrey Gitomer wie, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. W książce przekazuje swoją wiedzę, lecz nie tylko dodatkowo wiedzę kilku wyśmienitych autorów.
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej występowaniu producenta w mediach społecznościowych i czynniki, które decydują o spektakularności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność i zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Co mówią o książce inni:
koniecznik dla każdego, kto planuje znaleźć jeszcze więcej klientów na swoje usługi, więcej zarabiać i posiadać więcej otwartych drzwi przed sobą. Autor może ciut zbyt zarozumiały. Może z łatwością mu radzić, kiedy sam jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów ds. Budowania marki. Jednak nie przeszkadzało mi to podczas lektury w ogóle. Książka, która stanowić może pomoc choćby dla największych laików. Ile w niej prawdy przekonam się już wkrótce, założyłam Twittera;) w dodatku, ten podręcznik może służyć, jako mega wsparcie dla każdego trenera, który ma w przygotowaniu szkolenie z budowania strategii marketingowych dla klienta. Polecam!
- opinia z lubimyczytac.pl
AUTOR