Menu
Zamknij

Sport Public Relations and Communication (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

The only global examination of how to use effectively all forms of marketing communications and PR within the multi-million pound sports industry

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)
od 229 51

2 oferty

A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138801547 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dreskin, Joel 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)
od 218 85

2 oferty

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)

  • ISBN 9781409401490 
  • Oprawa miękka 
  • Autor SHAW, STEPHEN 
  • Wydawnictwo ASHGATE PUBLISHING 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)
od 186 80

2 oferty

The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)

  • ISBN 9780367223168 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 130 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)
od 186 09

2 oferty

The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)

  • ISBN 9781906093440 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ottman, Jacquelyn A. 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Digital and Social Media Marketing (opr. miękka)
od 197 48

1 oferta

Digital and Social Media Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780367236021 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)
od 213 51

2 oferty

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)

  • ISBN 9781138121294 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 594 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sensory Marketing (opr. miękka)
od 310 40

1 oferta

Sensory Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138041011 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Food and Experiential Marketing (opr. miękka)
od 244 78

1 oferta

Food and Experiential Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780367727178 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)
od 284 26

1 oferta

Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)

  • ISBN 9780750689090 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrew Livesey 
  • Wydawnictwo Butterworth Heinemann 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.