Menu
Zamknij

SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Biblioteka biznesu

Opis

Sprzedaż - dlaczego to takie ważne?

"Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu." pokaże Ci, jak krok po kroku wpłynąć na ludzi, by przekonać ich do kupna tego, co im proponujesz – nieważne, czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.

To obowiązkowa pozycja nie tylko dla sprzedawców nieruchomości, lecz dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą. Nie ma znaczenia jakie usługi oferujesz i czym się zajmujesz! Dlaczego? Bo jak pisze Fredrik Eklund w Sprzedaży:


„Wszystko, co na razie musisz zrobić, to zadać sobie pytanie: Czy chcę odnosić więcej sukcesów osobistych i zawodowych i prowadzić interesujące, a także satysfakcjonujące życie?".



Zanim jednak odpowiesz na to pytanie, przeczytaj książkę!

Nie oderwiesz się od tego pisanego z pasją i humorem poradnika. Eklund nauczy Cię sztuki prezencji, mowy sprzedażowej i mądrych negocjacji. Dowiesz się, jak sprawnie sprzedać wszystko i wszystkim, wszędzie i za każdym razem. Dlaczego to takie ważne? Bo całe nasze życie polega na sprzedaży – nie tyle przedmiotów, co naszych pomysłów czy przekonań. Rób co kochasz, a gdy będziesz umiał to sprzedać, spełnią się twoje marzenia. Ta książka Ci w tym pomoże.

Z książki dowiesz się m.in. Jak:
  • zrozumieć kim jesteś, czego potrzebujesz, co Cię napędza w biznesie i jak ogłosić to światu
  • prezentować siebie tak, jakbyś chciał być postrzegany poprzez innych
  • sprzedawać zgodnie z zasadą: „kup dzisiaj i ode MNIE"
  • znaleźć najlepszych klientów, wynegocjować najkorzystniejsze dla siebie warunki i pomnożyć zyski
  • sprzedać wszystko niezależnie od tego, czym się zajmujesz i odnieść przy tym pokaźny sukces
  • przyciągnąć ludzi do współpracy i stać się zauważalnym dla otoczenia i konkurencji
  • uaktywnić w sobie „dar sprzedaży"
  • przekuć niepowodzenie w finansowy (i nie tylko) sukces
  • ulepszyć swoją sztukę perswazji, żeby sprzedać siebie, a zwykle swoje usługi!


BESTSELLER "THE NEW YORK TIMES"

Marcin Osman o książce "SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu"

Kamila Kruk i 3 lekcje z książki "Sprzedaż" Fredrika Eklunda

Co mówią o książce inni:


Fredrik potrafiłby sprzedać lód Eskimosom!.

Andy Cohen


Książka Eklunda to esencja poręcznej wiedzy sprzedażowej, okraszona luzem i poczuciem humoru.

Mariusz Dziedziński, prezes PL Europa S.A.


Obowiązkowa lektura każdego sprzedawcy!.

Marcin Osman, autor książki "Sprzedawaj więcej"


Fredrik Eklund swoimi barwnymi opowieściami wciągnął mnie w swój świat i choćby nie zauważyłem, kiedy pomiędzy nimi przemycił szczególnie wartościową wiedzę i zadziwiające triki najkorzystniejszego sprzedawcy nieruchomości w USA.

Marcin Kądziołka, prezes wydawnictwa Złote Myśli


Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.