Menu
Zamknij

Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści (opr. miękka) od 39 54

Biblioteka biznesu

Opis

Wszyscy codziennie opowiadamy historie

Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to nadzwyczajny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje wyraźne, stosowne i – co szczególnie ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, żeby z interesującej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki.

Wykorzystaj moc storytellingu

Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, by zrobić prawidłowe wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, korzystnie wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić ciekawy toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść, a także uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. także proste ćwiczenia, które ułatwiają używanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje jeszcze dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i demonstruje, co robić, by ich uniknąć.

Przygotowanie ciekawej opowieści

Co decyduje o potędze opowieści? Co powoduje, iż dana historia ma w sobie coś takiego, iż nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają za każdym razem tę samą strukturę. „Serio?", pomyślisz sobie. „To niemożliwe". Lecz tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, by wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, by inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyodrębnić cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać.

Zostań mistrzem słowa

Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół w trakcie spotkania towarzyskiego. W książce odnajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie, a także solidne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, iż uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację.

***

Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów.

Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing

To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i na skutek czego od ponad dziesięciu lat występuję na najróżniejszych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, iż zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce.

Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble i In Good Co. Detroit

Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i użytecznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Dzisiaj wszyscy możemy na tym skorzystać.

Kevin Allison, gospodarz i marka podcastu i programu Risk

***

Dana Norris jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly Online, w podcaście RISK! i WCPN Cleveland. Więcej informacji na temat Dany znaleźć można na stronie danastories.com.

Tytuł Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści Autor Dana Norris Tłumacz Magda Witkowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879775 ISBN 9788380879775 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 152 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 57 99

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 35

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 66 30

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 52 85

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes
od 59 99

3 oferty

metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes

  • ISBN 9788382311921 
  • Autor Matthew Ball 
Porównaj
Biblioteka biznesu, liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
od 41 83

3 oferty

liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

  • ISBN 9788380875647 
  • Autor Starr Karla,Heath Chip 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas, Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.