Dowiedz się, jak myśleć bardziej sprawnie oraz jak podejmować ulepszone decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najmocniej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces albo porażkę.
Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Ustalenie strategii biznesowej zezwala na jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niżeli kiedykolwiek wcześniej.
Być może wydaje się to niełatwe, ale Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej praktycznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.
Dowiesz się z niej, jak: zadawać pięć kluczowych pytań potrzebnych do tworzenia planu strategicznego, formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi, wydobywać ważne wnioski za pomocą matrycy artykuł/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych, definiować firmę w odniesieniu do konkurencji, zmienić pozycję firmy za pomocą nowych produktów, usług i technice, mierzyć efekty za pomocą jasno określonych celów finansowych.
I dużo, mnóstwo więcej. Przedstawiając jako przykłady historie równocześnie Aleksandra dużego, jak i IBM czy General Electric, Tracy przedstawia sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i zwiększania ROI.
'Strategia biznesowa' to drobna wymiarem, ale pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością producenta. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.