Menu
Zamknij

Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinarić Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra - książka (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja ukazująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Świetnie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji, a także wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych.

Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:? jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego;? jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji;? jakie są główne ścieżki wzrostu;? jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych;? jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego nieprzystępnej i wielowymiarowej korporacji.

rewelacyjna pozycja jednocześnie dla przedsiębiorców stojących u progu geograficznej i produktowej ekspansji swoich biznesów, jak i dla menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych koncernów, dla których? dzięki tej książce? sporo korporacyjnych decyzji podejmowanych w centrali w Londynie czy Nowym Jorku stanie się mniej kontrowersyjnymi i zaskakująco logicznymi.

najkorzystniejsza książka dotycząca obszaru strategii ostatnich kilku lat. Przemysław Powalacz Prezes Zarządu GEBERIT Sp. Z o.o. Strategia korporacji chyba nie mogła zostać wydana w ulepszonym momencie. Polskie firmy zdają się unikać myślenia o sobie jako o korporacji, rezerwując ten termin dla globalnych graczy.

A jednocześnie coraz więcej naszych rodzimych biznesów wyprzedza międzynarodowe marki w konkurencyjnym wyścigu. Trudno zatem o lepszy czas, aby zacząć stwarzać prawdziwe strategie korporacyjne. Autorzy, opierając się na mocnych przykładach, w czytelny i przekonujący sposób pokazują, jak to zrobić.

Ta książka odczarowuje hasło?korporacja? i dlatego bezspornie warto ją przeczytać. Dariusz Pietrzak Wiceprezes Enterprise Investors Autorzy okazują się wnikliwymi obserwatorami rzeczywistości gospodarczej.

W sposób niebanalny, na przykładzie polskich przedsiębiorstw, przekazują poręczną wiedzę o zarządzaniu. Selektywnie dostosowane przykłady biznesowe pozwalają wejść w dyskurs merytoryczny, zachęcając do wyciągania własnych wniosków.

Dla doświadczonego menedżera lektura tej książki będzie inspiracją do ponownego przemyślenia swojej strategii. Polecam wszystkim! Grzegorz Dzik Prezes Zarządu Impel SA

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, odpowiedzialne kobiety przyszłości. rozmowy z pionierkami (opr. miękka)
od 37 36

2 oferty

odpowiedzialne kobiety przyszłości. rozmowy z pionierkami (opr. miękka)

  • ISBN 9788366402706 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zucker Marta 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunek efektywności inwestycji - Waldemar Rogowski (opr. miękka)
od 76 09

2 oferty

Rachunek efektywności inwestycji - Waldemar Rogowski (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391676 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Waldemar Rogowski 
  • Wydawnictwo Gab 
  • Ilość stron 672 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza (opr. miękka)
od 43 45

4 oferty

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391904 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Nieoczywiste 
  • Ilość stron 244 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie silną marką - Praca zbiorowa (opr. miękka)
od 60 54

1 oferta

Zarządzanie silną marką - Praca zbiorowa (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391799 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Nieoczywiste 
  • Ilość stron 444 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (opr. miękka)
od 55 37

1 oferta

jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391959 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Nieoczywiste 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat (opr. miękka)
od 27 70

2 oferty

przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391669 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dardaillon Matthieu|Guyot Jonas 
  • Wydawnictwo Gab 
  • Ilość stron 325 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość. Podstawy - książka (opr. miękka)
od 60 97

2 oferty

Rachunkowość. Podstawy - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788366402492 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Nieoczywiste 
  • Ilość stron 726 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Darmowa dostawa, już od 99,99 zł. (opr. miękka)
od 68 31

3 oferty

Makroekonomia - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Darmowa dostawa, już od 99,99 zł. (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391430 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Blanchard Olivier 
  • Wydawnictwo Gab 
  • Ilość stron 1108 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Global Financial Reporting (opr. miękka)
od 43

1 oferta

Global Financial Reporting (opr. miękka)

  • ISBN 9788363391614 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stephen A Zeff|Alexander David 
  • Wydawnictwo Gab 
  • Ilość stron 206 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.