Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera pionierskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej producenta, procedury budowy i wdrożenia strategii w solidnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie producenta światowe i polskie.
Połączenie nadzwyczajnego przeglądu teorii z wieloma stosownie dostosowanymi studiami przypadków niepokaźnych i obszernych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych i komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.
Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, a także studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
ISBN: 9788320821659 Kod paskowy: 9788320821659 Autorzy: Obłój Krzysztof Wydanie: 3 Rok wydania: 2014 Kod wydawcy: 20234 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 414 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 21 Waga: 0.59 Język oryginału: polski Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.