Menu
Zamknij

Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy sporo prac na temat samego aktu i procesu sukcesji, a także zarządzania nią. Analizy te z reguły dotyczą pokaźnych przedsiębiorstw lub firm rodzinnych, natomiast brakuje kompleksowych opracowań tego zagadnienia w odniesieniu do organizacji pozarządowych.
Celem prezentowanej monografii jest zbadanie przebiegu sukcesji i jej uwarunkowań w organizacjach pozarządowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu, w jakim ten proces zachodzi. Z wykorzystaniem metody studium przypadku dokonano analizy ilościowej zapisów dotyczących kadencyjności władz w statutach wybranych organizacji i przeprowadzono ankiety z prezesami.

ISBN: 9788381421782
Kod paskowy: 9788381421782
Autorzy: Reichel Janusz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 23368
ilość stron: 286
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 28.9x15.7
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.476
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)
od 26 51

2 oferty

Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381428200 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert Jones 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 156 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, the best practice of marketing management in..
od 37 33

1 oferta

the best practice of marketing management in..

  • ISBN 9788382208429 
  • Autor Kamila Szymańska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 150 
Porównaj
Biblioteka biznesu, leksykon zintegrowanego planowania rozwoju
od 45 54

1 oferta

leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

  • ISBN 9788382209969 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling działań marketingowych
od 32 14

2 oferty

controlling działań marketingowych

  • ISBN 9788383312293 
  • Autor Grzegorczyk Wojciech 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 134 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)
od 29 51

2 oferty

Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788382202212 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Trębska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, umysł, mózg i wolna wola
od 45 54

1 oferta

umysł, mózg i wolna wola

  • ISBN 9788382209136 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.