Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa) od 31 54

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autorzy w niebanalny sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj.

przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie cyklów biznesowych marketingu, podstawowe badania używane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn.

możliwości zastosowania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)
od 48 10

3 oferty

Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820744 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Wojtyna 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)
od 44 98

7 ofert

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820720 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pluta-Olearnik Mirosława 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie projektem - Wirkus Marek, Roszkowski Henryk, Dostatni Ewa (opr. miękka)
od 52 10

2 oferty

Zarządzanie projektem - Wirkus Marek, Roszkowski Henryk, Dostatni Ewa (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820805 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Analiza finansowa przedsiębiorstwa - Dostępne od: 2013-10-18 (opr. kartonowa)
od 44 17

2 oferty

Analiza finansowa przedsiębiorstwa - Dostępne od: 2013-10-18 (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320820867 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Gabrusewicz Wiktor 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Współczesna polityka transportowa - Włodzimierz Rydzkowski (opr. kartonowa)
od 48 73

4 oferty

Współczesna polityka transportowa - Włodzimierz Rydzkowski (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822823 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Włodzimierz Rydzkowski 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Strategie rozwoju przedsiębiorstw - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
od 44 17

2 oferty

Strategie rozwoju przedsiębiorstw - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska

  • ISBN 9788320823059 
  • Autor Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 
  • Wydawnictwo PWE 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia - Mankiw N. Gregory, Taylor P. Mark (opr. kartonowa)
od 44 17

5 ofert

Makroekonomia - Mankiw N. Gregory, Taylor P. Mark (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822083 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Gregory N. Mankiw|Taylor P. Mark 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 536 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce (opr. kartonowa)
od 40 72

3 oferty

Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822007 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Radziukiewicz Małgorzata 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (opr. miękka)
od 36 85

3 oferty

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (opr. miękka)

  • ISBN 9788320818826 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Bartosik-Purgat 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 204 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.