Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autorzy w niebanalny sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. Możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu \"Marketing Intelligence\".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, zarządzanie cyklem życia produktu
od 50 96

1 oferta

zarządzanie cyklem życia produktu

  • ISBN 9788320825015 
  • Autor Krzysztof Santarek, Jan Duda, Sylwester Oleszek 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 304 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mikroekonomia. (opr. kartonowa)
od 54 34

2 oferty

Mikroekonomia. (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320820881 
  • Oprawa kartonowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi
od 64 71

1 oferta

Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi

  • ISBN 9788320825763 
  • Autor Sołdek Andrzej 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 340 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego
od 58 25

1 oferta

zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego

  • ISBN 9788320825114 
  • Autor Ryszard Kamiński 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sprawność przedsiębiorstw w warunkach niepewności. teoria i praktyka (opr. twarda)
od 50 96

1 oferta

sprawność przedsiębiorstw w warunkach niepewności. teoria i praktyka (opr. twarda)

  • ISBN 9788320824711 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Elżbieta Urbanowska-Sojkin 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach niepewności. wyzwania i implikacje
od 58 25

1 oferta

zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach niepewności. wyzwania i implikacje

  • ISBN 9788320825275 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 347 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.