Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autorzy w niebanalny sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. Możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu \"Marketing Intelligence\".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Zrozumieć rynki finansowe - Sławiński Andrzej, Chmielewska Anna (opr. kartonowa)
od 44 27

3 oferty

Zrozumieć rynki finansowe - Sławiński Andrzej, Chmielewska Anna (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822915 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Andrzej Sławiński|Anna Chmielewska 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 220 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia - Mankiw N. Gregory, Taylor P. Mark (opr. kartonowa)
od 46 02

3 oferty

Makroekonomia - Mankiw N. Gregory, Taylor P. Mark (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822083 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Gregory N. Mankiw|Taylor P. Mark 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 536 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mikroekonomia. (opr. kartonowa)
od 46 02

4 oferty

Mikroekonomia. (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320820881 
  • Oprawa kartonowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia menedżerska
od 67 06

3 oferty

Ekonomia menedżerska

  • ISBN 9788320817768 
  • Autor Samuelson William F., Marks Stephen G. 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 928 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI (opr. miękka)
od 50 68

2 oferty

SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820768 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bojar Waldemar, Rostek Katarzyna, Knopik Leszek 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)
od 44 58

2 oferty

Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820744 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Wojtyna 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)
od 44 58

2 oferty

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820720 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pluta-Olearnik Mirosława 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego (opr. kartonowa)
od 43 07

2 oferty

Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320821505 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Marta Juchnowicz 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 174 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing W Przedsiębiorstwie Ujęcie Operacyjne - Praca zbiorowa (opr. broszurowa)
od 42 53

2 oferty

Marketing W Przedsiębiorstwie Ujęcie Operacyjne - Praca zbiorowa (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320823813 
  • Oprawa broszurowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 196 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.