Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa) od 30 96

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autorzy w niebanalny sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj.

przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie cyklów biznesowych marketingu, podstawowe badania używane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn.

możliwości zastosowania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Globalne uwarunkowania rachunkowości (opr. broszurowa)
od 50 32

3 oferty

Globalne uwarunkowania rachunkowości (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320821468 
  • Oprawa broszurowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 318 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)
od 40 89

3 oferty

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820720 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pluta-Olearnik Mirosława 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych (opr. miękka)
od 27

4 oferty

Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788320817034 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lachiewicz Stefan 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia menedżerska
od 85 41

1 oferta

Ekonomia menedżerska

  • ISBN 9788320817768 
  • Autor Samuelson William F., Marks Stephen G. 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 928 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Redystrybucja dochodów Kto zyskuje? Kto traci? (opr. miękka)
od 31 58

2 oferty

Redystrybucja dochodów Kto zyskuje? Kto traci? (opr. miękka)

  • ISBN 9788320819922 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Julia Radziukiewicz 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Operacyjne zarządzanie projektami (opr. miękka)
od 44 93

3 oferty

Operacyjne zarządzanie projektami (opr. miękka)

  • ISBN 9788320821727 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Knosala Ryszard, Łapuńka Iwona 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Innowacyjna Polska w Europie 2020 (opr. twarda)
od 33 95

4 oferty

Innowacyjna Polska w Europie 2020 (opr. twarda)

  • ISBN 9788320819199 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Płowiec Urszula 
  • Wydawnictwo pwe 
  • Ilość stron 520 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI (opr. miękka)
od 43 75

3 oferty

SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820768 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bojar Waldemar, Rostek Katarzyna, Knopik Leszek 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka turystyczna (opr. kartonowa)
od 37 02

3 oferty

Polityka turystyczna (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320821598 
  • Oprawa kartonowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 198 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj