Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa) od 31 54

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autorzy w niebanalny sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj.

przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie cyklów biznesowych marketingu, podstawowe badania używane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn.

możliwości zastosowania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)
od 46 14

6 ofert

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820720 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pluta-Olearnik Mirosława 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia - Mankiw N. Gregory, Taylor P. Mark (opr. kartonowa)
od 48 73

5 ofert

Makroekonomia - Mankiw N. Gregory, Taylor P. Mark (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822083 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Gregory N. Mankiw|Taylor P. Mark 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 536 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Globalne uwarunkowania rachunkowości (opr. broszurowa)
od 52 47

6 ofert

Globalne uwarunkowania rachunkowości (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320821468 
  • Oprawa broszurowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 318 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Strategia organizacji (opr. miękka)
od 52 79

3 oferty

Strategia organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788320821659 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Obłój Krzysztof 
  • Wydawnictwo PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 416 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka innowacyjna (opr. miękka)
od 44 98

6 ofert

Polityka innowacyjna (opr. miękka)

  • ISBN 9788320821666 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Łukasz Mamica|Tomasz Geodecki 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 204 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mikroekonomia. (opr. kartonowa)
od 48 72

6 ofert

Mikroekonomia. (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320820881 
  • Oprawa kartonowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ANALIZA EKONOMICZNA W PRZEDSIĘBIORSTWIE WYD. 4 (opr. kartonowa)
od 56 83

2 oferty

ANALIZA EKONOMICZNA W PRZEDSIĘBIORSTWIE WYD. 4 (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320823080 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Magdalena Jerzemowska 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 476 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, OCENA RYZYKA WDRAŻANIA INNOWACJI (opr. miękka)
od 47 38

2 oferty

OCENA RYZYKA WDRAŻANIA INNOWACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320822991 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ryszard Knosala|Anna Deptuła 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inżynieria produkcji - kompendium wiedzy - Ryszard Knosala (opr. twarda)
od 65 94

3 oferty

Inżynieria produkcji - kompendium wiedzy - Ryszard Knosala (opr. twarda)

  • ISBN 9788320822700 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ryszard Knosala 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 1048 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.