Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa) od 33 20

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autorzy w niebanalny sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj.

przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie cyklów biznesowych marketingu, podstawowe badania używane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn.

możliwości zastosowania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Marketing na rynku prasowym (opr. miękka)
od 46 48

3 oferty

Marketing na rynku prasowym (opr. miękka)

  • ISBN 9788320818949 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Żabiński Ryszard 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie środowiskiem w Polsce (opr. twarda)
od 52 10

1 oferta

Zarządzanie środowiskiem w Polsce (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820119 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Poskrobko Bazyli, Poskrobko Tomasz 
  • Wydawnictwo PWE 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)
od 46 14

4 oferty

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820720 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pluta-Olearnik Mirosława 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)
od 48 10

3 oferty

Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820744 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Wojtyna 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie projektem - Wirkus Marek, Roszkowski Henryk, Dostatni Ewa (opr. miękka)
od 52 10

2 oferty

Zarządzanie projektem - Wirkus Marek, Roszkowski Henryk, Dostatni Ewa (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820805 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Redystrybucja dochodów Kto zyskuje? Kto traci? (opr. miękka)
od 36 06

2 oferty

Redystrybucja dochodów Kto zyskuje? Kto traci? (opr. miękka)

  • ISBN 9788320819922 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Julia Radziukiewicz 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (opr. miękka)
od 36 85

3 oferty

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (opr. miękka)

  • ISBN 9788320818826 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Bartosik-Purgat 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 204 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka podatkowa krajów Unii Europejskiej wobec kryzysu finansowego - Stanisław Owsiak (opr. miękka)
od 38 94

4 oferty

Polityka podatkowa krajów Unii Europejskiej wobec kryzysu finansowego - Stanisław Owsiak (opr. miękka)

  • ISBN 9788320822311 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Owsiak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 496 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka rolna w warunkach globalizacji (opr. twarda)
od 48 10

2 oferty

Polityka rolna w warunkach globalizacji (opr. twarda)

  • ISBN 9788320819274 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Andrzej Czyżewski, Agnieszka Poczta-Wajda 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.