Książkę polecają:
- dr Lidia Czarkowska
- Piotr Cieszewski
- dr Paweł Fortuna
- dr Joanna Heidtman
- prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak
- Nikolay Kirov
- Paweł Motyl
- dr hab. Mikołaj Pindelski
- prof. SGH - Jacek Rozenek
- Jacek Santorski
- Aleksandra Ślifirska
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Prezentuje wyjątkowo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a równocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Niezwykle ważna jest dodatkowo perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne, a także jak je odbierać, żeby były źródłem nauki, refleksji żeby motywowały nas do pożądanej zmiany.
Dzięki lekturze tej książki poznasz:
- metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach,
- badania nad wykorzystaniem feedbacku w zróżnicowanych firmach i zespołach,
- formuły z stopni: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów i indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.