Menu
Zamknij

sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Książkę polecają:

  • dr Lidia Czarkowska
  • Piotr Cieszewski
  • dr Paweł Fortuna
  • dr Joanna Heidtman
  • prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak
  • Nikolay Kirov
  • Paweł Motyl
  • dr hab. Mikołaj Pindelski
  • prof. SGH - Jacek Rozenek
  • Jacek Santorski
  • Aleksandra Ślifirska

Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Prezentuje wyjątkowo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a równocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Niezwykle ważna jest dodatkowo perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne, a także jak je odbierać, żeby były źródłem nauki, refleksji żeby motywowały nas do pożądanej zmiany.

Dzięki lekturze tej książki poznasz:

  • metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach,
  • badania nad wykorzystaniem feedbacku w zróżnicowanych firmach i zespołach,
  • formuły z stopni: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów i indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Tytuł Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału danych zwrotnej? Autor Grzegorz Radłowski Wydawnictwo PWN EAN 9788301220464 ISBN 9788301220464 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 290 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)
od 46 50

1 oferta

MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)

  • ISBN 9788301180058 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Ślifirska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
od 86 78

1 oferta

sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

  • ISBN 9788301223243 
  • Autor Bucki Piotr 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 380 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218263 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzislaw W Puslecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301215835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verheyen Gunther 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)
od 84 46

1 oferta

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219000 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Pająk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
od 46 14

1 oferta

markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

  • ISBN 9788301222369 
  • Autor Ryciak Mariusz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 156 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek
od 65 48

1 oferta

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

  • ISBN 9788301225773 
  • Autor Lis Adam 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
od 74 97

1 oferta

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

  • ISBN 9788301233006 
  • Autor Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 300 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ryzyko akcji notowanych na GPW - Wiesław Dębski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Ryzyko akcji notowanych na GPW - Wiesław Dębski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199562 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Feder-Sempach, Wiesław Dębski, Szymon Wójcik 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.