Menu
Zamknij

techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami.

Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w wyniku czego zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.

Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje,, a także podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać.

Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i poprawnie przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długofalowych relacji oraz wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.

O autorze Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych, a także oficerów wojska polskiego i amerykańskiego.

Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji, a także Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Więcej na www.szkoleniaznegocjacji.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (opr. miękka)
od 150

1 oferta

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (opr. miękka)

  • ISBN 9788324685462 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Eric Worre 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)
od 39 90

1 oferta

Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328347908 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Daniel Paisner 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)
od 26 82

1 oferta

nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378421 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald J Trump 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej
od 31 55

1 oferta

konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

  • ISBN 9788328399174 
  • Autor Monika Panas,Berendt Joanna,Lorenc Vesna 
Porównaj
Biblioteka biznesu, giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)
od 41 51

1 oferta

giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Zaremba 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)
od 44 91

1 oferta

google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383746 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Martyna Zastrożna 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda)
od 71 10

1 oferta

biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda)

  • ISBN 9788328391208 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey Gitomer 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, design thinking. jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy (opr. broszurowa)
od 62 10

1 oferta

design thinking. jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328384958 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Danuta Piasecka 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.