Menu
Zamknij

techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka) od 32 07

Biblioteka biznesu

Opis

Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami.

Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w wyniku czego zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.

Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje,, a także podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać.

Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i poprawnie przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długofalowych relacji oraz wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.

O autorze Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych, a także oficerów wojska polskiego i amerykańskiego.

Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji, a także Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Więcej na www.szkoleniaznegocjacji.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)
od 22 50

3 oferty

nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378421 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald J Trump 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej
od 28 50

2 oferty

konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

  • ISBN 9788328399174 
  • Autor Monika Panas,Berendt Joanna,Lorenc Vesna 
Porównaj
Biblioteka biznesu, giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)
od 34 63

3 oferty

giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Zaremba 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)
od 31 32

1 oferta

google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383746 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Martyna Zastrożna 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, przygotowanie do wyceny. startup okiem praktyka (opr. miękka)
od 53

1 oferta

przygotowanie do wyceny. startup okiem praktyka (opr. miękka)

  • ISBN 9788324687176 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sperczyński Grzegorz 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, design thinking. jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy (opr. broszurowa)
od 27 70

3 oferty

design thinking. jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328384958 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Danuta Piasecka 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.