Menu
Zamknij

The Power of Real-Time Social Media Marketing: How to Attract and Retain Customers and Grow the Bottom Line in the Globally Connected World

Biblioteka biznesu

Opis

Reveals how leading global companies are leveraging the hottest trends in social media marketing to build a successful real-time marketing strategy that marketing professionals can implement in their own companies

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Import/Export: How to Take Your Business Across Borders
od 102 31

1 oferta

Import/Export: How to Take Your Business Across Borders

  • ISBN 9780071482554 
  • Autor Nelson, Carl A. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Toyota Culture
od 137 58

1 oferta

Toyota Culture

  • ISBN 9780071492171 
  • Autor Liker, Jeffrey K. / Hoseus, Michael 
  • Wydawnictwo McGraw-Hill 
  • Ilość stron 288 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Value at Risk
od 360 84

1 oferta

Value at Risk

  • ISBN 9780071464956 
  • Autor Philippe Jorion 
  • Wydawnictwo McGraw-Hill 
  • Ilość stron 600 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.