Menu
Zamknij

The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating behaviour of children, adolescents, and adults, this timely collection explores how food promotion techniques can be used to promote healthier foods.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)
od 268 67

1 oferta

A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138801547 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dreskin, Joel 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)
od 219 51

1 oferta

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)

  • ISBN 9781409401490 
  • Oprawa miękka 
  • Autor SHAW, STEPHEN 
  • Wydawnictwo ASHGATE PUBLISHING 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)
od 250 23

1 oferta

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)

  • ISBN 9781138121294 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 594 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sensory Marketing (opr. miękka)
od 293 24

1 oferta

Sensory Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138041011 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Food and Experiential Marketing (opr. miękka)
od 231 80

1 oferta

Food and Experiential Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780367727178 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)
od 188 98

1 oferta

The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)

  • ISBN 9781906093440 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ottman, Jacquelyn A. 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sport Public Relations and Communication (opr. miękka)
od 392 66

1 oferta

Sport Public Relations and Communication (opr. miękka)

  • ISBN 9781856176156 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 282 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)
od 268 67

1 oferta

Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)

  • ISBN 9780750689090 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrew Livesey 
  • Wydawnictwo Butterworth Heinemann 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.