Menu
Zamknij

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

stan, do którego dąży każdy przedsiębiorca!

Kiedy producent spełnia swoje założenia i plany, jest na właściwych torach, czyli trakcji. To stan, do którego dąży każdy przedsiębiorca!

Autorzy „Trakcji", Gabriel Weinberg i Justin Mares, na własnym przykładzie nauczyli się, iż stworzenie dobrze prosperującej producenta wcale nie jest łatwe. Napisali więc poradnik o tym, jak nie zbaczać z wyróznionej drogi. Wiedzą, iż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania, dlatego proponują aż 19 kanałów trakcyjnych!

Dzięki „Trakcji" dowiesz się jak:
  • korzystać z reklam offline i innych kanałów, z których prawdopodobnie nie korzystają Twoi konkurenci,
  • dotrzeć do obszerniejszej liczby klientów,
  • zwiększyć efektywność e-mailowych kampanii marketingowych, - poprawić swoje rankingi w wyszukiwarkach,
  • stworzyć reklamy przy pomocy narzędzi online i badań naukowych.
Wiedza poparta doświadczeniem!

W „Trakcji" przeczytamy wywiady z ponad czterdziestoma założycielami firm takimi jak Jimmy Wales (Wikipedia), Alexis Ohanian (redddit), Paul English (Kayak) i Dharmesh Shah (HubSpot).

Co mówią o książce inni:


Każdy - założyciele, menedżerowie i kadra kierownicza - próbując dotrzeć do nowych klientów, może skorzystać z tej inteligentnej i ambitnej książki.

- Eric Ries, autor książki "The Lean Startup"


To pragmatyczny przewodnik, który pomoże w rozwiązaniu najważniejszego wyzwania dla przedsiębiorcy.

- Freda Wilsona, Union Square Ventures


"Trakcja" jest krytycznym przewodnikiem dla przedsiębiorców, którzy chcą się rozwijać i skalować swoje producenta.

- Patrick Vlaskovits, autor bestsellerowej książki The Lean Entrepreneur


A U T O R Z Y


Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.