Menu
Zamknij

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Aby przetrwać w warunkach aktywnego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć solidną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niżeli konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące jednocześnie samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania producenta i perspektyw jakie wnoszą świeże media.

ISBN: 9788375565003
Kod paskowy: 9788375565003
Redakcja: Boguszewicz-Kreft Monika
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 182
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.305
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo - Surma Aleksy, Tomasz Szopiński (opr. miękka)
od 41 10

1 oferta

Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo - Surma Aleksy, Tomasz Szopiński (opr. miękka)

  • ISBN 9788375569971 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tomasz Szopiński|Aleksy Surma 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zagadki heurystyk decyzyjnych - Gigerenzer Gerd, Todd Peter M. (opr. broszurowa)
od 62 83

1 oferta

Zagadki heurystyk decyzyjnych - Gigerenzer Gerd, Todd Peter M. (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788375569001 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Peter Todd|Gerd Gigerenzer 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 556 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wpływ wykorzystania systemów Business... - Remigiusz Tunowski (opr. broszurowa)
od 46 17

1 oferta

Wpływ wykorzystania systemów Business... - Remigiusz Tunowski (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023306 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Remigiusz Tunowski 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw - Mariusz Nowak (opr. broszurowa)
od 29 33

1 oferta

Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw - Mariusz Nowak (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381021760 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Mariusz Nowak 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 154 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)
od 43 45

2 oferty

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020213 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Magdalena Grabowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie - Monika Wieczorek-Kosmala (opr. twarda)
od 58 66

1 oferta

Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie - Monika Wieczorek-Kosmala (opr. twarda)

  • ISBN 9788375567120 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Monika Wieczorek-Kosmala 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 308 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)
od 46 17

1 oferta

Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023092 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Joanna Przybylska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)
od 45 99

1 oferta

Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)

  • ISBN 9788381021968 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Elżbieta Janczyk-Strzała 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński (opr. broszurowa)
od 35 22

1 oferta

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788375568455 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Łukasz Wróblewski 
  • Wydawnictwo CEDEWU 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.