Menu
Zamknij

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i wymogimi nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć solidną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie...

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Płynność finansowa determinantą zdolności...
od 61 75

1 oferta

Płynność finansowa determinantą zdolności...

  • ISBN 9788381028356 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne
od 53 14

1 oferta

Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne

  • ISBN 9788381023962 
  • Autor Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk (red.) 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
od 58 90

1 oferta

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

  • ISBN 9788381028394 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
od 74 10

1 oferta

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

  • ISBN 9788381028431 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7
od 40 38

1 oferta

Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7

  • ISBN 9788381028103 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od bionauki do biobiznesu w.2
od 93 10

1 oferta

Od bionauki do biobiznesu w.2

  • ISBN 9788381028417 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.