Menu
Zamknij

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Ucieczka z pułapki budowania. Skuteczne zarządzanie produktemW pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa niejednokrotnie tracą z oczu rzeczywiste zapotrzebowania swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje artykułu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom.

Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie są źle przygotowane kontrakty czy słabi pracownicy, lecz niewłaściwe podejście do zarządzania produktem.

Innymi słowy, niezbędne jest przyjrzenie się fundamentom działania organizacji, stanowczo strategii produktowej.Dzięki wiedzy zawartej w tej książce prędko zdiagnozujesz objawy pułapki budowania. Dowiesz się, jak zbudować podwaliny pod takie ukształtowanie zarządzania produktem, aby sprawnie rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im precyzyjnie to, czego potrzebują, przy zachowaniu odpowiedniej produktywności i rentowności producenta.

odnajdziesz wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera oraz szczegółowe wskazówki co do zarządzania produktem jako takim. Nad wyraz wartościową częścią publikacji są rozdziały poświęcone poręcznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na towar i opartej na korzystnych efektach.

Pokazane tu zasady zarządzania produktem są uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!Książka wyjaśnia:- jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu,- jak pracuje i co powinien osiągać znakomity menedżer towaru,- jak jednoczyć strategię produktową z wizją i misją firmy,- jak generować i rozwijać zarządzanie produktem w słuszny sposób,- jak uzyskać w organizacji nastawienie na artykuł.Wartość, a nie funkcja.

Efekt, a nie wynik![O autorze]Melissa Perri jest ekspertką w dziedzinie zarządzania produktem, CEO producenta konsultingowej Produx Labs, która pomaga znanym przedsiębiorstwom w budowaniu wydajnych strategii produktowych.

Założyła Product Institute, szkołę on-line, w której w 2019 roku uruchomiła program szkoleniowy dla przyszłych dyrektorów do spraw produktu. Jest znaną prelegentką. W 2019 roku zaproszono ją do nauczania zarządzania produktem w programie MBA w Harvard Business School.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski - Maciej Sasin (opr. miękka)
od 31 85

1 oferta

Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski - Maciej Sasin (opr. miękka)

  • ISBN 9788328336735 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Maciej Sasin 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 312 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków (opr. miękka)
od 32 72

1 oferta

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków (opr. miękka)

  • ISBN 9788328324763 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Alex Rosenberg 
  • Wydawnictwo Editio 
  • Ilość stron 438 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)
od 74 55

1 oferta

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)

  • ISBN 9788328333345 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert K. Wysocki 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 776 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, W drodze do wyzdrowienia. Jak pomóc sobie w walce z poważną chorobą (opr. miękka)
od 26 98

1 oferta

W drodze do wyzdrowienia. Jak pomóc sobie w walce z poważną chorobą (opr. miękka)

  • ISBN 9788324687336 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzesiak Alicja 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga do ruiny Tajny plan globalnego kryzysu finansowego - James Rickards (opr. twarda)
od 36 82

1 oferta

Droga do ruiny Tajny plan globalnego kryzysu finansowego - James Rickards (opr. twarda)

  • ISBN 9788328334137 
  • Oprawa twarda 
  • Autor James Rickards 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę (opr. miękka)
od 32 72

1 oferta

Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę (opr. miękka)

  • ISBN 9788328333925 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Smith Chris 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inwestycje giełdowe Jak grać i wygrywać - Adam Jagielnicki (opr. miękka)
od 37 05

1 oferta

Inwestycje giełdowe Jak grać i wygrywać - Adam Jagielnicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788324665228 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Jagielnicki 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sprytny biznes Załóż i rozwijaj małą firmę.. wyd.2 (opr. broszurowa)
od 24 05

1 oferta

Sprytny biznes Załóż i rozwijaj małą firmę.. wyd.2 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788324692910 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marcin Pietraszek 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mała księga zamykania sprzedaży - Jeffrey Gitomer (opr. twarda)
od 26 98

1 oferta

Mała księga zamykania sprzedaży - Jeffrey Gitomer (opr. twarda)

  • ISBN 9788328330412 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey Gitomer 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 80 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.