Menu
Zamknij

Usługi. Marketing i zarządzanie (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka pozostała podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników i prezentuje współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.

Tytuł oryginału: SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT
ISBN: 8320816505
Kod paskowy: 9788320816501
Autorzy: Gilmore Audrey
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2006
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: WARSZAWA
ilość stron: 220
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.2x23.8cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.36
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Jak zostać mistrzem marketingu. Czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa (opr. twarda)
od 15 40

2 oferty

Jak zostać mistrzem marketingu. Czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa (opr. twarda)

  • ISBN 9788371462337 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey J. Fox 
  • Wydawnictwo Vocatio Oficyna Wydawnicza 
  • Ilość stron 166 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw dla logistyków (opr. broszurowa)
od 43 70

1 oferta

podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw dla logistyków (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363186401 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Krzysztof Pawłowski|Paweł Andrzejczyk 
  • Wydawnictwo Instytut Logistyki i Magazynowania 
  • Ilość stron 367 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji (opr. miękka)
od 42 68

1 oferta

zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788363804121 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Janusz Zawiła-Niedźwiecki 
  • Wydawnictwo edu-Libri 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka)
od 13 17

2 oferty

Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka)

  • ISBN 9788373835986 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 100 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka)
od 89

1 oferta

controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka)

  • ISBN 9788301138936 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bogusław Niedbała|Maria Sierpińska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 422 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, pojęcie ludobójstwa w kontekscie orzecznictwa miedzynarodowych trybunałów karnych ad hoc (opr. miękka)
od 31 92

1 oferta

pojęcie ludobójstwa w kontekscie orzecznictwa miedzynarodowych trybunałów karnych ad hoc (opr. miękka)

  • ISBN 9788373834521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Karolina Wierczyńska 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.