Menu
Zamknij

Valuing a Business 5e (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

Deciphers the rules of various aspects of a business valuation question. This book helps readers discover insights and guidelines on such subjects as the FASB valuation issues, financial reporting and GAAP compliance valuation issues, and estate, gift, property, and income tax valuations.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Import/Export: How to Take Your Business Across Borders (opr. miękka)
od 94 33

1 oferta

Import/Export: How to Take Your Business Across Borders (opr. miękka)

  • ISBN 9780071482554 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Nelson, Carl A. 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mobile Marketing (opr. twarda)
od 120 59

1 oferta

Mobile Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780071743020 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Toyota Culture (opr. twarda)
od 124 57

1 oferta

Toyota Culture (opr. twarda)

  • ISBN 9780071492171 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Liker, Jeffrey K. / Hoseus, Michael 
  • Wydawnictwo McGraw-Hill 
  • Ilość stron 592 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Value at Risk (opr. twarda)
od 357 23

1 oferta

Value at Risk (opr. twarda)

  • ISBN 9780071464956 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Philippe Jorion 
  • Wydawnictwo McGraw-Hill 
  • Ilość stron 624 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Commun (opr. twarda)
od 292 23

1 oferta

Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Commun (opr. twarda)

  • ISBN 9780071767460 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 928 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Study Guide for Technical Analysis Explained Fifth Edition (opr. miękka)
od 182 69

1 oferta

Study Guide for Technical Analysis Explained Fifth Edition (opr. miękka)

  • ISBN 9780071823982 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Blog Marketing (opr. twarda)
od 145 94

1 oferta

Blog Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780072262513 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.