Welch stara się trafić do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach śladowych i znacznych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" inicjuje się od rozdziału, w którym Welch demonstruje swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak widoczną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na zróżnicowanych szczeblach w firmie, jak nad wyraz per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje markę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, gromadzi rozdziały pomiędzy innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie trafnej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się nadzwyczajnie czyta. Perfekcyjnie napisana (duża zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swym optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa interesująco użyteczne rozwiązania problemów, które wyśmienicie wpływającą na zmianę nastawienia.
Tytuł oryginału: Winning ISBN: 8388931717 Kod paskowy: 9788388931710 Autorzy: Welch Jack, Welch Suzy Tłumaczenie: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 21384 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 400 Oprawa: Twarda z obwolutą PKWiU: 58.11.1 Format: 16.0x23.0cm Głębokość (mm): 38 Waga: 0.83 Język oryginału: angielski Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.