Menu
Zamknij

WINNING ZNACZY ZWYCIĘŻAĆ TW (opr. twarda) od 37 73

Biblioteka biznesu

Opis

Welch stara się trafić do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach śladowych i znacznych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
"Winning" inicjuje się od rozdziału, w którym Welch demonstruje swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak widoczną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na zróżnicowanych szczeblach w firmie, jak nad wyraz per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje markę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, gromadzi rozdziały pomiędzy innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie trafnej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się nadzwyczajnie czyta. Perfekcyjnie napisana (duża zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Welch potrafi przykuć uwagę swym optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa interesująco użyteczne rozwiązania problemów, które wyśmienicie wpływającą na zmianę nastawienia.

Tytuł oryginału: Winning
ISBN: 8388931717
Kod paskowy: 9788388931710
Autorzy: Welch Jack, Welch Suzy
Tłumaczenie: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 400
Oprawa: Twarda z obwolutą
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 38
Waga: 0.83
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Zarządzanie najmem. Poradnik dla właścicielek...
od 28 99

1 oferta

Zarządzanie najmem. Poradnik dla właścicielek...

  • ISBN 9788362304271 
  • Autor Sławek Muturi 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Winning znaczy zwyciężać wyd. 2024
od 57 57

1 oferta

Winning znaczy zwyciężać wyd. 2024

  • ISBN 9788368064094 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Olbrzymie kroki (opr. miękka)
od 27 20

1 oferta

Olbrzymie kroki (opr. miękka)

  • ISBN 9788363773007 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robbins Anthony 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 394 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie - Brian Dumaine - książka (opr. broszurowa)
od 39 99

3 oferty

Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie - Brian Dumaine - książka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788366142664 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Brian Dumaine 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Era prosumenta 2.0
od 28 41

1 oferta

Era prosumenta 2.0

  • ISBN 9788367107730 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Osiągnij to! poznaj swoją wartość i zbuduj karierę w wieku 20 lat i później (opr. miękka)
od 37 10

1 oferta

Osiągnij to! poznaj swoją wartość i zbuduj karierę w wieku 20 lat i później (opr. miękka)

  • ISBN 9788366142688 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brzezinski Mika, Daniela Pierre-Bravo 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, like a virgin czego nie nauczą cię w szkole biznesu (opr. miękka)
od 28 57

3 oferty

like a virgin czego nie nauczą cię w szkole biznesu (opr. miękka)

  • ISBN 9788364437106 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard Branson 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 286 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.