Menu
Zamknij

WOJNA O PIENIĄDZ (opr. miękka) od 31 23

Biblioteka biznesu

Opis

Skąd się biorą kryzysy finansowe? aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba postawić kilka innych: kto kontroluje emisję waluty? Kto zyskuje na inflacji? Komu zależy na drukowaniu papierowego pieniądza bez pokrycia w złocie? Kto pragnie uzależniać ludzi od kredytów? Do kogo należy amerykańska Rezerwa Federalna? Po co wytworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A z zasady: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz?
Song Hongbing, chiński analityk finansowy, stara się odpowiedzieć na te pytania, spoglądając na świat zachodni z zewnątrz i usiłując dociec, w którym momencie ta aktywnie rozwijająca się cywilizacja popełniła błąd, który doprowadził do dzisiejszego permanentnego kryzysu i rosnącego zadłużenia. Jego opowieść obejmuje ostatnie trzy wieki historii Europy i Ameryki, poczynając od założenia Banku Anglii w 1694 roku, poprzez dzieje rodziny Rothschildów i ich imperium finansowego, powołanie Rezerwy Federalnej, udział kół finansowych w inspirowaniu dwóch pokaźnych wojen światowych, rezygnację z parytetu złota, aż po kryzys naftowy lat siedemdziesiątych, klęskę „azjatyckich tygrysów" w latach dziewięćdziesiątych i ostatni kryzys finansowy na rynku nieruchomości USA. Demonstrując dzieje powolnego upadku Zachodu polegającego na dobrowolnym oddawaniu się państw w niewolę banków, autor pragnie ostrzec Chiny i inne energicznie rozwijające się kraje Azji przed popełnieniem błędów, które mogą doprowadzić do utraty nie tylko dobrobytu, lecz także suwerenności. Lecz ta książka, pisana dla azjatyckiego czytelnika, może być także pouczająca dla nas. Choć bowiem popełniliśmy już mnóstwo z błędów, o których pisze autor, za każdym razem jest nadzieja, że nie będziemy popełniać następnych.

Podtytuł: Prawdziwe źródła kryzysów finansowych
ISBN: 9788360562451
Kod paskowy: 9788360562451
Autorzy: Hongbing Song
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 30345
ilość stron: 324
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.39
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 34 62

3 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 28 14

3 oferty

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka gospodarcza (opr. miękka)
od 64 79

3 oferty

Polityka gospodarcza (opr. miękka)

  • ISBN 9788301147853 
  • Oprawa miękka 
  • Autor redakcja: Winiarski Bolesław 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 584 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 24 81

2 oferty

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 35 05

2 oferty

Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kiziukiewicz Teresa, Sawicki Kazimierz 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)
od 35 67

2 oferty

Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173869 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Remlein Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 37 96

2 oferty

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kreatywność w reklamie (opr. miękka)
od 39 78

2 oferty

Kreatywność w reklamie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301143923 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Murdoch Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inteligentny inwestor (opr. twarda)
od 40 14

2 oferty

Inteligentny inwestor (opr. twarda)

  • ISBN 9788388931895 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Graham Benjamin 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 536 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.