Menu
Zamknij

Wpływ wykorzystania systemów Business... - Remigiusz Tunowski (opr. broszurowa) od 45 24

Biblioteka biznesu

Opis

W książce Autor porusza problematykę wpływu, jaki wywiera system Business Intelligence na organizację. Na podstawie badań przeprowadzonych w bankach komercyjnych zaprezentowano w publikacji próbę znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy systemy Business Intelligence wpływają na kondycję finansową banków.W ramach poszukiwań rozwiązania podjętego problemu badawczego sformułowano pozytywną hipotezę, zakładającą,użycie systemu zarządzania klasy Business Intelligence wpływa na udoskonalenie kondycji finansowej banków komercyjnych.

Do oceny tego wpływu zastosowywano dwie metody. Pierwsza, opierała się na wykorzystaniu dynamicznych modeli panelowych, które zostały zastosowane do zweryfikowania wpływu użycia systemów Business Inteligence na wybrane wskaźniki kondycji finansowej.

Drugą metodę, mającą charakter autorski, oparto na porównaniach wybranych wskaźników finansowych. Badanie przeprowadzano dla lat 2001-2016, z wyłączeniem lat 2008-2009, tj. Okresu apogeum kryzysu finansowego, uwzględniając 12 największych banków komercyjnych notowanych na GPW w Warszawie, których aktywa obejmowały w tym okresie 75% aktywów sektora bankowego w Polsce.Publikacja skierowana jest z zasady do osób wykorzystujących system Business Intelligence w praktyce, jak ponadto tych, które decydującą się dopiero na wdrożenie tego typu systemów.

oraz wyniki badań zawarte w książce posiadają na celu uświadomienie potencjalnych korzyści z inwestycji w system tej klasy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Informatyzacja administracji publicznej. skuteczność regulacji (opr. broszurowa)
od 53 57

2 oferty

Informatyzacja administracji publicznej. skuteczność regulacji (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381021067 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Małgorzata Ganczar|Alicja Sytek 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo - Surma Aleksy, Tomasz Szopiński (opr. miękka)
od 40 27

1 oferta

Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo - Surma Aleksy, Tomasz Szopiński (opr. miękka)

  • ISBN 9788375569971 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tomasz Szopiński|Aleksy Surma 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia behawioralna w.2020 - Krzysztof Orlik - książka (opr. broszurowa)
od 43 47

2 oferty

Makroekonomia behawioralna w.2020 - Krzysztof Orlik - książka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023986 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Krzysztof Orlik 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 222 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw - Mariusz Nowak (opr. broszurowa)
od 31 40

2 oferty

Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw - Mariusz Nowak (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381021760 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Mariusz Nowak 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 154 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)
od 42 58

2 oferty

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020213 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Magdalena Grabowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)
od 45 24

2 oferty

Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023092 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Joanna Przybylska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)
od 45 06

2 oferty

Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)

  • ISBN 9788381021968 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Elżbieta Janczyk-Strzała 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński (opr. broszurowa)
od 33 80

1 oferta

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788375568455 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Łukasz Wróblewski 
  • Wydawnictwo CEDEWU 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Badania jakościowe metody i zastosowania - Praca zbiorowa (opr. miękka)
od 45 06

2 oferty

Badania jakościowe metody i zastosowania - Praca zbiorowa (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020398 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.